Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Sonen har tagit foton på sin förskola. Man ska tydligen kunna logga in och göra sin beställning via Kungsfoto.se.
Funkar det för er?
Är en månad sen sonen tog kort och jag kan fortfarande inte logga in .
Man blir ju inte direkt klokare av att man pratat med Kungsfoto heller.
Jo jag fick en lapp oxå. Först trodde jag att man kunde logga in utan att skicka in lappen, men det gick inte så jag ringde dom. Fick då informationen att jag måste skicka in lappen först, sen kan det ta upp till en vecka innan man kan logga in. Nu har det gått 2 veckor sen jag skickade in lappen men kan fortfarande inte logga in.
Ringde dom idag, då sa dom att eftersom jag skickat in lappen så behöver jag inte logga in eftersom jag nu redan beställt hela paketet.
Hon sa dock att om jag vill göra ytterligare beställningar så måste jag logga in. Jag påpekade då att det inte gick och hon sa att det var för att våra uppgifter inte fanns i systemet. Hon skrev in allt och sa att nu är det bara att logga in.
Tror ni det funkar?
Oki, räkna med att sitta i telefonkö ett jäkla tag.
Ne verkar vara ett riktigt skojarföretag det där. Är väl första året dom har hand om skolfoton och dagisfoton så de borde kanske skärpa sig lite om de ska få ha det nästa år oxå.
Jag har inte fått nåt därifrån innan fotograferingen.
Jag fick hem fotona ganska fort... i dubbel uppsättning... Dom verkar ha stenkoll.