• Muneca

Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!

Med tanke på att kungsfoto är så stora som de är och fotar skolor/förskolor runtom och bara har en ca 10 fotografer samt ca 5 som sitter på kontoret och har jobb över öronen så tycker jag de gör ett bra jobb. Jag har alltid varit nöjd med dem. Men man får vända sig till deras högsta chefer och kräva att de kanske anställer lite fler personal så de efterlängtade bliderna kommer ut lite snabbare till hemmen?

• Muneca
    TheDyingBride skrev 2008-10-28 15:49:47 följande:
    Men om man går ut med ett papper och det står på hemsidan att det "kan ta upp till en vecka innan man kan logga in", så tycker jag inte det är acceptabelt att vänta över SEX veckor.Och när det står på deras sida att bilderna kommer "inom 4-6 veckor" är det inte acceptabelt att vänta i nästan tre månader som vissa gjort.Och hur mycket de har att göra är väl inte mitt problem?Gå inte ut med information ni inte kan hålla, är mitt råd.Eller - till skolor: anlita andra fotografer, ännu bättre.
    Absolut, har de utlovat detta så ska de hålla ordet, så gäller det ju med allt. Kontakta dem, det finns ju en länk på hemsidan och klaga, ju fler som klagar desto bättre för då kanske problemet åtgärdas snabbare? Lycka till!
  • Muneca
    TheDyingBride skrev 2008-10-28 15:53:15 följande:
    Som jag skrev, så har jag såklart redan gjort det och förklarat mitt problem, mina synpunkter och frågat om anledningen till att inloggningen inte fungerar.
    Oki, jag som slarvat och inte läst hela tråden =)
    Jättebra! Hoppas fler gör som dig!
Svar på tråden Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!