• Hella28

Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!

Jag blir oxå galen på Kungsfoto!

Sonen tog kort för 2 månder sen & vi höll på i 2-3 veckor med att försöka komma in på hemsidan utan framgång.. skickade in lappen i stället..men ingen på skolan har fått korten ännu! Det brukar bara ta 1-2 veckor annars..

Tjejerna tog kort i måndags & när jag försöker logga in står det bara att koden inte finns med det talongnumret eller liknande..
    Slutar väl med att jag får skicka deras oxå..Dåligt när man tydligen ska kunna välja hur paketen ska se ut & så funkar det inte ens att komma in..

• Hella28

Vi har ff inte fått sonens kort som togs i augusti
    Inte tjejernas heller men de togs för 2-3 veckor sedan..

Me don´t like..

• Hella28

En mamma till dotterns kompis sa nu att de fått fotona idag (inte vi), MEN det var bara gruppfotot, inga enskilda fastän de tagit det + fotokatalog från skolan..dessa barn går på DAGIS!!!

Till på köpet var gruppfotot dåligt med en som tittade upp i taket & en som höll båda händerna för ansiktet..

• Hella28

Jag tror jag går i taket!!

Kan nu logga in på alla tre kontona..MEN på sonens som tog skolkatalog & gruppfoto kan jag välja enskilda foton & gruppfoto (de tog ens inte enskilda). På tjejernas konton kan jag bara välja skolkatalog & gruppfoto..hallå de går på dagis & är int emed i katalogen & de tog ju för 17 enskilda!!

Har mailat kungsfoto nu så får vi se om svar kommer..

• Hella28

Jag har ff inte fått svar på mitt mail & en annan dagismamma har försökt per telefon hela veckan utan resultat..

• Hella28

Idag fick vi hem 2 kuvert från kungsfoto..jippie äntligen tänkte jag!!
    Men när jag öppnar dem är det endast gruppfotot med, tjejerna tog även enskilda ju! Och till råga på allt har vi fått den stora tjejens gruppfoto i båda kuverten..lillans finns inte med!!!!

Nu sitter jag i telfonkö & är vansinnig

• Hella28

Jag pratade med personalen på dagis igår & de var rasande på kungsfoto de med.. Allt hade strulat i år sa de..

Vi ska ta upp detta på nästa brukarråd som är snart & hoppas på att det byts till bättre fotograf nästa år.

Jag satt i telekö i en halvtimme i går & de ska nu skicka "rätt" foton + de enskilda. Men det verkar som att alla föräldrar måste ringa enskilt för det är inget de bara rättar till hos alla på avdelningen..

• Hella28

Det är nu 2 veckor sen jag ringde kungsfoto & de sa att de skulle skicka mina kort..Tror ni de har kommit än?????
    Och nu är det helt jävla omöjligt att få tag i dem..bara en konstig signal på telefonen!!!

• Hella28

När jag väl kom fram efter att ha provat ett annat nr, sa det tjuriga kärringen i andra änden att gruppfotot var på väg, men inte de enskilda & hon hade ingen aning om varför, utan skulle lägga in om det igen.. Så hade jag inte ringt igen hade jag inte fått några kort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

När det är de som klantar sig HELA tiden, behöver de väl inte vara så vansinnigt OTREVLIGA när man ringer..en ursäkt är väl det minsta man kan begära, men inte det ens

• Hella28

JIPPIE!! Korten är här..båda barnens enskilda & rätt gruppfoton!!
    Det tog "bara" 2 månader + 4 samtal till kungsfoto he he

Svar på tråden Dagisfoto-Kungsfoto, funkar inte!