• turia

får killar ha örhängen?

Jag tycker absolut inte, vad säger ni?

• Svar på tråden får killar ha örhängen?
  • MansonDust

Ja får får se ju, men inte alla passar i det.

• Jessica24

Klart dom får!
    Men se hur det ser ut är en helt annan sak.
    Personligen tycker jag att det ser ovårdat, fult och slarvigt ut.

/Jessica24

• Thaleia

Det är väl klart att de får om dem vill!!
    Men om det är snyggt eller ej finns ju delade meningar.
    Jag själv tycker inte det är speciellt snyggt precis som jag inte heller tycker att det är snyggt med tjejer som verkar gå omkring med hela sin smycke-samling på sig.

• Julias mamma

Klart dom får....varför inte?

• DaCiss

Klart dom får, men själv tycker jag att det passar lika illa i mina ögon som en klänning på en man skulle göra (för mig! Vissa kanske inte tycker det ser det minsta avvikande ut med en kille med klänning). Då menar jag ett smycke på den "vanliga" platsen, på örsnibben alltså.

Så gillar jag inte vanliga örhängen på just den platsen vidare mycket överlag. Däremot tycker jag det är mycket finare att ha hål på andra platser, även på andra platsen på örat, typ uppe i kanten av örat osv.

Och på rätt ansikte så är det ju otroligt sexigt med en stav i ögonbrynet t ex mums!

• Åsa

Om de vill det så varför inte (så länge det inte är små killar - eller tjejer - det gäller). Jag tycker det _kan_ vara snyggt. Fast opraktiskt. Kusinens kille måste tejpa örhänget varenda fotbollsträning (deras regler, varför de inte tar ut det i stället vete fåglarna). Han fick inte ta förrän han blev tonåring dock. Smaken är som baken. Mycket annat som andra kan se som fult.

• Miss Daisy

Klart de får. På slutet av 80-talet/början av 90-talet så tyckte jag att det var jätte sexigt när killar hade ganska breda ringar (stora som enkronor ungefär) i båda öronen. Det var lite inne då. Idag tycker jag väl att det är finast utan men folk får väl göra som de vill.

Själv använder jag knappt örhängen nuförtiden. Har nästan glömt bort att det fanns.

Svar på tråden får killar ha örhängen?