Inlägg från: HårdrocksMamma |Visa alla inlägg
  • HårdrocksMamma

Ringmärkt snopp!!

det går alldeles utmärkt att ha piercingen/arna kvar under samlag, vid användande av kondom ska man bara vara extra försiktig när man trär på den.
    Piercing-smycket är inte vasst (iaf inte de man sätter på snoppen)
    De som är piercade i snoppen brukar i regel ha en "stav" och en stav har en kula i vardera ände...som är släta och lena.

• HårdrocksMamma

Pssst, mitt ex hade 5st stavar på undersidan av snoppen

• HårdrocksMamma

Pizan;
    nej inte alls, kanske om det är för torrt....men oftast är det väl som tur inte det

• HårdrocksMamma

Pizan;
    inte vad jag vet iaf....skulle han ng aldrig medge om han nu gjort det *S*
    Pinsamt är bara förnamnet, vet inte riktigt hur det fungerar med kirurgiskt stål (som jag tror han hade) jag har gått igenom metalldetektorn med min jag hade i bröstvårtan....det gav inget utslag

• HårdrocksMamma

Funman;
    Säg inte för mkt nu! värre saker har både män och kvinnor gjort för att försköna njutningen
    ....och de får inte pengar utan frivilligt GER pengar för sakens skull *L*

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Hmm jag svalde min stav inne på förlossningen (en testkörning innan den riktiga förlossningen(fick bricanyl och de avtog))...kan tala om att jag var känd för hela "förlossnings"personalen på alla avdelningar *pinsamt*
    Till nästa gång ska det verkligen bli ett annat sjukhus....hoppas hopppas hoppas de inte hört historien, orkar inte behöva förklara mig igen

• HårdrocksMamma

TypeONegative;
    Beror väl på smycket kan jag tänka mig, det finns ju lite större "gummitäckta"kulor då man kan ha vid just de tillfällena
    (om du vet vilka jag menar(typ spike-kulor)men mjuka sådana så klart, väldigt färgglada brukar de vara oxå)
    iaf sånna kanske känns mer som sagt.
    Måste väl vara samma som det är för ombyta roller.....dvs om min man känner min piercing måste väl jag oxå känna om han skulle ha sin???

• HårdrocksMamma

Funman;
    kan jag tänka mig

• HårdrocksMamma

TypONegative;
    Allt var så kaotiskt, kortfattat;
    låg inne då på specförlossningen, de trodde moderkakan skulle lossna, förberedde sig och mig på att sprätta upp mig...
    eftersom jag inte haft ur staven på flera år så satt den stenhårt, samt att jag skakade för vi trodde jag skulle förlora min pojke.....iaf så snurrade den upp "sig själv" nån gång ungder händelseförloppet

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Nej jag skäms inte nu (bara direkt efter)
    Det är bara jobbigt att det ska dras upp varje gång (var stammisar på förlossningen förra grav) man åker ju inte dit för att prata om det, utan man oroar sig för barnet!

• HårdrocksMamma

TypONegative;
    Ja allt gick bra, fick bricanyl-spruta så värkarna avtog...Dante väntade tills den 14 (BF+1) att komma ut

Pizan;
    Antar att staven kom ut...inget jag undersökte men har inte känt av den iaf så det tror jag
    Så har du kanske blivit ännumera nyfiken lr kanske rentav avskräckt ??!!

• HårdrocksMamma

Pizan;
    Nä det behövs ju inte, går ju som sagt lika bra utan
    Kan ju tillägga att jag oxå är extremt spruträdd, de fick backa in mig i ett hörn vid varje MVC möte, då det skulle nålas iaf *BläSpott&Tvi*
    De flesta blir ju förvånade över det med tanke på mina piercingar och tatueringar....men jag hävdar att det minsann INTE är samma sak

Tack, vi bestämde det namnet väldigt snabbt...var inte förrän efteråt ngn av släktingarna frågade vart vi "fått" namnet ifrån, om det var från DANiel + ThErese som vi tagit det....blev ju tom bättre än vad vi trott

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!