• Miss Daisy

Ringmärkt snopp!!

Det finns en sak som jag har undrat över sen en vän berättade att hon en gång träffade en kille som var ringmärkt i snoppen. Jag vågade inte fråga så mkt, men en del frågor dök ju upp... De killar som har piercing/ring i snoppen tar de av sig den när de har sex? Och om de inte gör det finns det inte risk att den lossnar och "försvinner in" vid samlag? Sen undrar jag också om man kan ha ringen kvar på snoppen fast man använder kondom. Kan inte ringen ha sönder kondomen?

Jag skulle själv aldrig fixa en kille som var piercad där, tycker piercingar är rätt obehagliga överhuvudtaget, men det hindrar mig inte från att vara nyfiken på hur det funkar.

Finns det verkligen nån som tänder på det? Jag skulle springa hem i panik om jag upptäckte att nån jag var på väg att ha sex med hade ring i snoppen. Samma sak om ringen satt i bröstvårtorna.

• Svar på tråden Ringmärkt snopp!!
  • Miss Daisy

Ja, smaken är som baken...

Men, är det ingen som vet hur det funkar rent praktiskt?

• Bebis

Mitt ex piercade snoppen... jag såg det aldrig resten av min klass gjorde det dock eftersom han filmade hela kalaset o visade det på skolan... bara tanken av det gjorde mig.. äcklad så det bidde inge mer av det men han pratade ofta om hur skönt det tydligen skulle vara både för tjejen o killen när man hade piercing där..... hur han nu kunde veta det

• TypeONegative

Piercings är bara så sexigt!!!!

nja det är ju inget vasst på ringen som kan göra sönder kondomer, om man inte har värrsta spetsiga saken som lås. Fast det är inget jag vet säkert bara vad jag tror.
    och lossnar, jag har inte lyckas bli av med mina ringar, utan när jag själv tog ut dem, på flera år så att de bara åker av, det måste nog avar extrem otur.

• beare

jag kan föreställa mig en del roliga problem om båda har sina genitalier piercade :)
    och.. tjaa ni kan säkert tänka ut resten på vägen till akuten.. hahahahah :)

• HårdrocksMamma

det går alldeles utmärkt att ha piercingen/arna kvar under samlag, vid användande av kondom ska man bara vara extra försiktig när man trär på den.
    Piercing-smycket är inte vasst (iaf inte de man sätter på snoppen)
    De som är piercade i snoppen brukar i regel ha en "stav" och en stav har en kula i vardera ände...som är släta och lena.

• Miss Daisy

TypeONegative! Jag har varit med om att ringar i öronen har öppnat sig i själva spänn-anordningen. Om ringen sitter på snoppen så kan det ju rivas, antar jag.

• Miss Daisy

Bebis! Ja, hur kunde han veta om det var skönt för tjejerna. Ok, att en del tycker att det är tändande men rent njutningsmässigt tror jag inte det tillför så mkt. Misstänker att den killen inte visste så mkt om den kvinnliga antomin.

• HårdrocksMamma

Pssst, mitt ex hade 5st stavar på undersidan av snoppen

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!