Inlägg från: Miss Daisy |Visa alla inlägg
  • Miss Daisy

Ringmärkt snopp!!

Det finns en sak som jag har undrat över sen en vän berättade att hon en gång träffade en kille som var ringmärkt i snoppen. Jag vågade inte fråga så mkt, men en del frågor dök ju upp... De killar som har piercing/ring i snoppen tar de av sig den när de har sex? Och om de inte gör det finns det inte risk att den lossnar och "försvinner in" vid samlag? Sen undrar jag också om man kan ha ringen kvar på snoppen fast man använder kondom. Kan inte ringen ha sönder kondomen?

Jag skulle själv aldrig fixa en kille som var piercad där, tycker piercingar är rätt obehagliga överhuvudtaget, men det hindrar mig inte från att vara nyfiken på hur det funkar.

Finns det verkligen nån som tänder på det? Jag skulle springa hem i panik om jag upptäckte att nån jag var på väg att ha sex med hade ring i snoppen. Samma sak om ringen satt i bröstvårtorna.

• Svar på tråden Ringmärkt snopp!!
  • Miss Daisy

Ja, smaken är som baken...

Men, är det ingen som vet hur det funkar rent praktiskt?

• Miss Daisy

TypeONegative! Jag har varit med om att ringar i öronen har öppnat sig i själva spänn-anordningen. Om ringen sitter på snoppen så kan det ju rivas, antar jag.

• Miss Daisy

Bebis! Ja, hur kunde han veta om det var skönt för tjejerna. Ok, att en del tycker att det är tändande men rent njutningsmässigt tror jag inte det tillför så mkt. Misstänker att den killen inte visste så mkt om den kvinnliga antomin.

• Miss Daisy

En stav!!! Det har jag aldrig hört talas om. Men även om den är mjuk i ändarna så måste det ju irritera när man tillför friktion till det hela.

Det kanske inte gör ont, men det låter som att det gör ont. Men staven kanske är mindre att den vision jag får i skallen.

• Miss Daisy

Fastnade han aldrig i kalsongerna? Tänk om stavarna börjar pipa när han passerar metalldetektorn innan han ska flyga. Pinsamt det skulle vara!!

• Miss Daisy

Jag skulle inte vilja svälja en stav från tungan heller...

Hälsa din kille att han ska hålla i kondomen när han drar ut den. Jag gick med en kondom i mig i över ett dygn för att min sambo slarva. Sen badade jag i en sjö med honom och hans bästa kompis, och gissa vad som flöt upp.

• Miss Daisy

Mina skärp och nycklar brukar pipa men jag antar att det är annat stål i dem. Synd, det vore en kul historia om nån hade pipit pga av en en piercing i snoppen/bröstet.

TypeONegative!
    Kanske om ringen/staven i tungan var vibrerande, annars så kan jag inte tänka mig att det skulle göra nån skillnad.

• Miss Daisy

Hårdrocksmamma! Skäms inte för det, för de första så har de nog varit med om det mesta (nu även svalda piercingar) och för det andra så har de ju tystnadsplikt.

• Miss Daisy

Ja, det låter jobbigt att de drar upp det, för det är säkert det minst viktiga du minns av ditt barns förlossning/graviditet. Men staven kom väl ut av sig självt, eller hur?

• Miss Daisy

Nej, det är nog ungefär som förr, nyfiken eftersom det är en främmande grej, men jag vill inte ha en och vill inte att sambon ska ha en. Vi är båda totalt spruträdda så tanken att vi skulle stoppa in stavar i våra kroppar känns totalt främmande.

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!