Inlägg från: M I R R E |Visa alla inlägg
  • M I R R E

Ringmärkt snopp!!

Både jag och min man är piercade lite överallt. Både nere o uppe. Det är absolut inga problem för oss. Tvärtom vi har väldigt kul. De enda gångerna det är det blir problem är när han lägger sin arm på mina hängpattar i sängen och fastnar, men det överlever jag. Jag är ganska tålig.

Det piper inte i metaldetektorn för smycken är gjorda av titan precis som skruvar o sånt som används vid operationer. Däremot känner jag en kille som hade 29 piercingar i slangen han pep på flyget och tjejen som undersökte han höll på att svimma när han visade upp den. Han hade ett smycke met hänge som var gjort i något annat och det var den som gav utslag.

Jag ska aldrig ta bort mina i allafall jag gillar dom både på mig och på min karl.

• M I R R E

TypeONegative

Nja den var inget att klaga på men ingen värsting heller det var lite mindre ringar o dom satt tätt...men snygg tycker jag att den va. Såg den när han tagit bort dom också. Då hade han satt en ring runt ollonet genom strängen som var ungefär lika tjock som mitt lillfinger. DET var häftigt...

• M I R R E

TypeONegative :
    Hehehe ja det finns ju bildbevis

Svar på tråden Ringmärkt snopp!!