• zepcan

Marsbebis 2009 i Umeå, del 2

Oj vad ni alla ärduktiga och står i.själv är jag fortfarand så trött att jag sover och sover och sover...... men men hoppas på att det blir bättre efter lite semester=)

elsasmommy: Det tycker jag du ska=)

bisca: JaJag tyckte anita var helt underbar. hade superfnatt en vecka innan och fram tillsjag såg lillen i v. 13 att det inte fanns någonting i magen att jag helt plötsligt bara hade gått upp en hel massa i vikt.så hon var så förstående och bra tycker jag.

Jag vet inte varför jag går uppså mycket i vikt, kan vara att jag har tränat regelbundet förut men dragit ner en heldel och förut slarvat mycket med maten och nu försöker jag mitt bästa för att äta för lillens del.men jag hoppas det avtar lite i fart det ska juh som sagt var bort allt ihopa sedan=/

• zepcan

Oj var jag blir avis på er som fått sett eran lille. Känns som en evighet tills den 28 och jag har juh andå fått sett min lille en gång. En fråga har någon kännt typ sparkar eller dyligt än???

Len: hihih ja 02:22 Är kanske en konstig tid att skriva på men jobbar man natt är det inte mer konstigt än att skriva kl 14:22.

Ja det spelar väl ingen roll hur mycket jag går upp i vikt. Känner bara lite oro för de ska juh bort sedan också=/ men men man får väl göra som en kompis sa. bara åka till Thailand och göra en total makeover=) Det löser sig nog.

• zepcan

Bisca och till allaandra för den delen. Hur känns det då när bebben rör sig i magen? känner att jag inte har någon koll=/

Neithotep: Ja jag får hoppas på det men annars är det juh bara att träna och träna. skit saknar alla timmar på IKSU just nu, Har som inte samma ork i kroppen, Men min nya kärlek är juh helt klart body balance=)

• zepcan

hej allesammans. kom hem idag efter en superhärlig vecka utomlands med blivande mormor som fickse bebben mer än en gång röra sig på stranden=)

Oj vad ni har skrivigt ska försöka hinna ikapp en del. va kommer inte behöva köpa så mycket till bebben han massor sedan vi själva var småoch sedan han en massa komisar fått barn inom kost tid så det finns en hel del urväxta saker. spjälsängen bebben får är den som jag låg i när jag var liten.

kan förstå problemet med barnvagn vi har kollat lite för skojj och de är superdyra. som tur är har vi fått en helt oandvänd barnvagn från 70 talet tror jg en super fin emmaljunga som är brun manchester med gul/orange insida. plasten är kvar på den och roligt nog luktar den fortfarande nytt.

på tal om att träffas v.45 så kan då jag alladagar men jobbar måndag och tisdag natt så de dagarna i sånna fall kvällstid men måste åka 20.30. onsdag kan jag efter 14.00 och resten utav veckan när som helst. hur kan ni andra??

Kius: Ja det var dig jag träffade på specen idag=) förlåt att jag var så otrevlig höll på att kissa i brallan efter UL=/ roligt att ses i allafall.

ja UL gick smidigt och bra bebben mår bra och vi vet vad det är men det kommer vara min och sambons hemlighet tills den vill visa sig=) är precis på dagen som tidigare.

• zepcan

******** BF mars-bebisar i Umeå ********
    2 mars Bisca (första barnet)
    7 mars honing(andra barnet)
    12 mars annsane (andra barnet)
    18 Mars ElsasMommy(andra barnet)
    21 mars Tilda85(första barnet)
    21 mars Mcdurmat3 (andra barnet)
    22 Mars Cattiz79 (tredje barnet)
    25 mars Len (andra barnet)
    25 mars nya tag (andra barnet)
    26 mars Majamjau (andra barnet)
    27 mars kius (andra barnet)
    28 mars Zepcan (första barnet)
    4 april Smultronblomma (första barnet)
    7 April IMLVLM (första barnet)
    15 April Neithotep (tredje barnet) Kan ändras efter UL 18/11

• zepcan

Jag hänger också med och fikar=)

Tisdagen den 18e November kl 18.00
    annsane
    IMLVLM (Ida)
    ElsasMommy (Catarina)
    Majamjau
    Bisca (Isabelle)
    Zepcan (Jeanette)

sitter just nu hos grannen och ser på när min sambo är så duktig och hjälper till att skruva ihop hennes malm byrå....... Jag vill verkligen hitta en större lägenhet nu när vi ska bli fler, bor juh super trångt på våra 43 kvadrat. hur stort bor ni?? hur många rum har ni???? förslag på bra områden att bo på?? är själv totalt fast i berghem eftersom jag är uppvuxen där.

• zepcan

Hej alla=) sitter på jobbet och drömmer mig bort då jag har 4 nätter kvar innan jag är ledig=/ jajaj så är det.

Bisca: Hoppas det känns skönt att få vara lite mer hemma nu då=)

Vad roligt att höra hur ni bor. Vi letar och letar men verkar som om vi får bo i lilllägenheten ett tag till. Älskar den hur mycket som helst kanske därför svårt att hinna någonting som är likt den.

Jag kommer inte att kunna komma på Fikat=( Vi har en nytt Bokningssystem på jobbet som vi ska gå igenom precis den dagen. Kanske blir mer fika än en gång??

Oj på tal om fika. I icas kokbok som de nu har i butiker runt om finns det ett super recept på lingon bröd. Sambon baklade det idag och jag fick smaka en macka innan jobbet och Oj Oj oj vad gott det var.

• zepcan

Sitter och skriver sent som vanligt=/ Jag är nog piggare än vanlig skull ejag kunna säga somnar dock tidigt på kvällarna när jag är vaken men kan vakna tidigt också och för en gångs skull på länge så känner jag mig utvilad=) Är just nu skit trött på att jobba har riktigt ont i ryggen men men det får gå=/ bara fem timmar kvar sedan är det sängen som väntar.

Klart jag kan skriva det här ska komma ihåg det bra =/ minnet är juh inte på topp alltid=)

Någon som har några roliga recept på mumsiga muffins eller kladdkaka eller så hade som tänkt att baka till veckan men så trött på mina egna recept som man alltid gör.

Hoppas ni alla sover gott och att veckan börjar bra=)

• zepcan

hej allasammans=) oj vad ni hinner skriva mellan gångerna man är inne och tittar hör=)

Hoppas ni alla kryar på er med magsjukan. själv jobbar man mitt uppe i den så handspriten är man glad över=)

Måste då bara berätta om min underbara helg som började med att vi var och simmade på IKSU på Fredagen en långprommis till Barnens hus, babyproffsen och lekbiten på lördagen och sedan idag bara varit hemma och storstädat lägenheten =) Oj vad det lucktar gott nu.

Hoppas ni alla har en trevlig farsdag och en bra början på den nya veckan=)

• zepcan

kopierar listan på fikat. Jag kommer inte att kunna komma eftersom vi har möte med jobbet samma tid.=( men kanske det blir fler fikor???

Tisdagen den 18e November kl 18.00

annsane
    IMLVLM (Ida)
    ElsasMommy (Catarina)
    Majamjau
    Bisca (Isabelle)
    Len (Heléne)

på tal om illamående så har jag inte slutat mått illa än. kräks en till två ggr om dagen så jag längtar bra tills det ska sluta.

Köpte det första i graviditets väg i måndags när jag köpte ett par nya Jeans. Ett par mamma Jeans från lillamiraklet. kan fortfarande ha mina vanliga byxor men knappen börjar göra lite ont. kändes riktigt skojj och när man är där inne får man juh lite shopping behov de har juh så mycket fint till de små=)

Svar på tråden Marsbebis 2009 i Umeå, del 2