Marsbebis 2009 i Umeå, del 2
ElsasMommy. Vad jobbigt att ha ont sådär. Jag brukar stretcha axlar och nacke när jag får sådär ont. Det släpper inte på en gång, men efter ett tag brukar det bli bättre. Lyfter också hantlar för att motverka att det blir så spänt och ont. Men kolla med läkare eller kanske ännu hellre sjukgymnast för lite tips och råd.
Zepcan: Håller med om att Anita var toppen. Gjorde tidigt UL på Mydoctor.
Apropå viktuppgång. Har gått upp 2 kg så här långt. Men tror att det blivit ett kilo till de senaste dagarna för jag har varit så himla sugen på gotta och mat. Jag väger dock många kilo för mycket sedan tidigare, så det är skönt att det inte rusat iväg alldeles ännu. Är i v 19+4.
Är så peppad på bakning just nu. Idag har jag gjort morotskaka och i morgon tänkte jag baka drömmar och cookies. Har även köpt vit choklad med limesmak, men inte kommit på vad jag ska göra med den ännu. Några tips? Helt knas egentligen, för jag har inte bakat kakor, mer än nån efterrätt ibland, på säkert ett par år. Jag får väl skylla på hormonerna .
Vi har haft namnklurarverkstad här hemma idag. Det är himla mysigt. Denna vecka ligger Alvin, Leon och Joel bäst till. Förra veckan var det Filip och Alfred.
Lillkillen hör av sig hela tiden nu känns det som. Känner flera gånger om dagen. Speciellt när jag sitter lite ihopsjunken, typ vid bordet. Eller i bilen också för den delen. Är så glad att det är liv i krabaten.