Inlägg från: Anonym (Förtvivlad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förtvivlad)

Sprickor i underlivet!

Jag är helt förtvivlad.

Har haft sprickor i mitt underliv i ca 2år. De vill inte gå bort! Kan knappt ha sex. Har gått till KK-akuten, barnmorska, vårdcentralen. Alla! och ingen vet vad det är. Man har tagit provet, det är inte svamp eller någon könssjukdom...

Det blir bara värre och värre och vet inte vad jag ska ta mig till. Det sabbar mitt förhållande sakta men säkert och det sabbar min lust helt!

• Svar på tråden Sprickor i underlivet!
  • Anonym (Förtvivlad)

puff

• Anonym (Förtvivlad)

jag har vilat jättelänge om man säger så...

• Anonym (Förtvivlad)

har aldrig tvättat mig i underlivet med tvål. Och smörjer in mig.

har testat olivolja, babyolja, inotyol, silon, sen något som skulle göra att det inte gjorde ont... kommer inte ihåg namnet..

• Anonym (Förtvivlad)

har sprickor hela tiden. ibland stora ibland små.. men de gör alltid ont..
    Anonym (L) skrev 2008-10-12 18:27:02 följande:

Har du sprickor hela tiden eller bara vissa veckor? Jag känner igen mig i det du skriver tyvärr.. men för mig är det bra 2 veckor efter mensen sen börjar det klia och blir sprickor.. Tror det är hormonerna som spökar och kommer igång vid ägglossning.Himla trist att du inte fått någon hjälp trots att du sökt på alla möjliga ställen :(
  • Anonym (Förtvivlad)

tack för alla bra tips. tror jag ska satsa på kontakttestet och salvorna. eftersom jag testat olja, xyclokain eller hur det stavas och diverse andra salvor som sagt...

vill verkligen att det ska lösa sig... pallar inte en skiljsmässa över detta... jag mår inte bra, går runt som ett jävla ufo och är inte roligt att ha och göra med... kan verken njuta av vaginalt eller oralt... och börjar bli trött på att suga mannen för att han ska vara nöjd jag vill ju också njuta lite...

• Anonym (Förtvivlad)

aj, nu har jag spruckit igen!!! en spricka på inre blygdläppen. 1,5cm lång och 1mm bred. svider som FAN!!!!

orkar inte mer!

• Anonym (Förtvivlad)

vad ska man göra?

hudläkare bara säger: det blir nog bättre

• Anonym (Förtvivlad)

alkohol har jag inte druckit på nästan 2år. utesluter redan socker så mkt det går. men jäst har jag aldrig tänkt på...

• Anonym (Förtvivlad)

hej, ja jag äter p-piller. men hade sprickor även under graviditeten och efter. då åt jag inte piller.

och ang sex. får sprickorna även när jag inte har haft sex på jättelänge

Svar på tråden Sprickor i underlivet!