• Ablan

får din man lov att runka i duschen?

får din man, när du är hemma, runka i duschen?
    är det ok för dig?

Kung Fu Pasta
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-12 16:58
    Jag tycker att det är ok.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden får din man lov att runka i duschen?
  • shadowstorm

Loup Garou skrev 2008-11-01 12:17:51 följande:

Ja gud nåde han då om han slösar med sina simmare  
    PRECIS! hahaha...så 3 dagar innan brukar jag ge runkförbund ;)
  • Anonym (kille)

The past is now skrev 2008-11-01 12:13:18 följande:

Anonym (kille) skrev 2008-11-01 12:09:22 följande:
    LOL!! För mig som kvinna så kan jag känna att jag hellre ger än får s a s. Det absolut bästa är att suga av honom så pass att han nästan tuppar av! Om det kan jag bara säga: WOW!*Ojoj..jag måste nog överraska min man när han kommer hem i kväll efter en tuff dag på jobbet*.
    jag vill också ge mer än jag tar vid sex, vist är det nått specielet att se sin partner nästen vara helet borta när det går för personen i fråga.
    så därför är det skönt ibland att bara själv få komma utan att behöva ga nått

hadde jag vatt som du så skicka några sms till han vad du vill göra med han när han kommer hem. sen precis innan skriver du vad du har på dig eller inte på dig. bra ett tips, som brukar fugera.
  • The past is now

Anonym (kille) skrev 2008-11-01 12:23:49 följande:

The past is now skrev 2008-11-01 12:13:18 följande:jag vill också ge mer än jag tar vid sex, vist är det nått specielet att se sin partner nästen vara helet borta när det går för personen i fråga. så därför är det skönt ibland att bara själv få komma utan att behöva ga nått hadde jag vatt som du så skicka några sms till han vad du vill göra med han när han kommer hem. sen precis innan skriver du vad du har på dig eller inte på dig. bra ett tips, som brukar fugera.
    Ja,precis. Ibland vill man vara ensam och onanera. Det blir nog som vanligt trots sms att han är så trött att han bara vill vara i fred. Tyvärr....
    Jaja,ett försök kan man ju göra iaf.

F´låt ts..lånade tråden lite....*skäms*
  • Anonym (kille)

tror säkert det fungerar, så prova du.

ja det var inte meningen ts, det spåra ut lite nu.

• Anonym (ja)

Varför inte? Man ansvarar enbart för sin egen sexualitet och så länge han inte skadar eller kränker någon annan så är det inget som jag har med att göra.

• Seven Costanza

Ja absolut, när jag har förhållande är jag inte så intresserad av vad han gör på egen hand - jag vill inte få frågan om jag onanerat idag så jag har ju knappast någon rätt att inkräkta på hans onani. Skulle hans sexlust avta utan att jag förstår varför eller om det i framtiden gäller att pricka äl så är det ju något man får diskutera tillsammans. Tror inte på några förbud.

• Anonym

Vilken fråga, får din man lov....Han får väl göra som han vill med sin kropp, innebär en relation äganderätt till varandras kroppar ??

• Anonym

Om han känner för att lätta på trycket och tycker att duschen är ett bra ställe, så behöver han knappast min tillåtelse för det. jag är inte intresserad av att veta när han runkar. Mer av att ha sex med honom.. ) Lite udda fråga tyckte jag... Vad säger dina tjejkompisar egentligen??

• Skrik och Panik

Självfallet, det är väl upp till honom om han gör det eller ej. Bara för man är gift eller sambo så behöver man inte ge upp sexlivet med sig själv.

• Fru U

Får? Det är inte upp till mig att tillåta eller inte

Svaren bor i hjärtat
  • Anonym

Klart han får, skulle bara göra mig kåt

• kaji

*skrattar*

ja visst får han det. det är inte jag som bestämmer vad han får göra och inte utan tvärtom.

skulle bli lite besviken kanske om han hellre ville runka i duschen än ha sex med mig men det har hittills aldrig hänt. tror han runkar i duschen om han är på humör men det inte finns möjlighet att ha riktigt sex.

• Anonym (Polly)

Men herregud, man kan väl inte förbjuda nån att runka?? Det är allas rättighet att få göra det när man vill! Lika logiskt som att förbjuda nån att gå på toa! Jag är gift och min man runkar när han vill! Och, ja, jag onanerar när jag vill också!

• Anonym (karin)

ja, varför skulle han inte får göra det? Jag vill ju kunna onanera både i duschen och på andra ställen så varför skulle inte han få göra det samma?

Svar på tråden får din man lov att runka i duschen?