Inlägg från: pattisza |Visa alla inlägg
  • pattisza

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Jag har haft upprepade urininfektioner för 10 år sedan och de vill att jag skall lämna prov 1 gång i månaden. Annars hade jag nog inte behövt göra det. Men önskar du att göra fler urinprov så är det okej tror jag.

• pattisza

Jag väntar nr2 och gick på Munkebäck förra gången också och gick då föräldrakursen. (3 år sedan). Många av killarna var bara med första gången, men de killar som var med ställde sådana frågor som vi inte alltid hade tänkt på eller "vågar" fråga. Varje gång är det ett "tema" men bygger mycket på vad man själv undrar och vill veta så det beror lite på vilka andra blivande föräldrar man hamnar med. Jag trivdes väldigt bra med min grupp och vi fortsatte att träffas 1 gång i v i drygt 1 år. " av dem har jag fortfarande kontakt med 2 st och vi träffas ibland.

• pattisza

Kan tipsa om öppna förskolan på kulturhuset kåken om man vill träffa andra mammor. De har babyöppet (0-1år) tisdagar från 11 med sångstund 12.00. Men barnen måste ju pluppa ut först då förståss.

• pattisza

Nä du, jag hade Bf 19 oktober och jag längtar som en tok.

• pattisza

jenniefe
    Går man föräldrautbildningen så kanske man träffar någon där. och som jag skrev tidigare så är Öppna förskolan på kulturhuset kåken en bra mötesplats.

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?