Inlägg från: jenny g6 |Visa alla inlägg
  • jenny g6

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Har lämnat en gång vid inskrivningen bara. Är i vecka 37. Förra gången kollade hon inte heller järn o socker... har inte riktigt varit nöjd med min barnmorska måste jag säga...

• jenny g6

Jag har Åsa..säkert jättesnäll, men väääääldigt osäker person. Känns som att hon ska gå sönder när man tittar på henne..Hade en annan BM en gång när hon var på semester, men kunde inte med att byta då de sitter vägg i vägg. Är ju inte så många gånger kvar nu..

atena100 skrev 2008-10-15 17:29:03 följande:
    kloJa, du har väl Jamileh. Jag har Azar. Nä, jag lämna heller inget blod denna gången. Gjorde jag förra gången. Så nästa gång igen skulle vi kolla det!pattiszaJag fråga henne om jag inte skulle göra det, kolla glukos o sånt men nä det behövs inte. Bara om man har prbloem med uvi eller diabetes i familjen, sa hon.jenny 97okej, men då är det nog som det ska då! Vilken bm har du? Skönt o fråga o kolla hur de andra gör iaf. Om det finns olikheter på "vårt" mvc eller om det är SÅ olika i landet.För vissa gör glukosbelastning som rutin!?Marre79Ja, det måste nog vara något som ändrats på under åren. För har för mig att det var så viktigt o kolla urinen då med protein, äggviteämnen o glukos. Men allt det kanske de får fram i ett blodprov nu!?!? Den lilla maskinen har väl förfinas också! Och vad det handlar om glukosbelastning så är jag visserligen glad o slippa göra det, för smakar tydligen INTE gott!! TACK, alla för svaren!!
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?