Inlägg från: Miss E |Visa alla inlägg
  • Miss E

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

SkrattandeKikar in och hänger med på tråden

Min BM; (som jag träffat 2ggr nu bara iofs) Helena Seth, verkar bra.

Måste ta stick i fingret varje gång o nästa gång är det stick i finger igen o i armen (måste hålla på koll på lite värden o så som varit dåliga innan, men verkar vara stabila nu)
    Men urinstick/odling, skall jag lämna första gången nästa vecka, fick med mig ett litet rör hem

Så på Fredag börjar våran Föräldragrupp, skall bli intressant o sen vad som sägs o vilka som är där

Men måste säga att jag är nöjd med bemötandet och dom verkar trevliga, so far!

(¯`°?.¸ ღ♥ v.28! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #42
    atena100 - Jaaa, nyinflyttad i Olskroken, har innan gått på Mvc i Mölnlycke
  • Miss E
    Svar på #52
    En fika låter som en superbra idé, kan jag suga ur er en massa info, ni som redan fått barn innan, stackars vilsen "förstagångens"-mamma 2 be, som jag är Flört

Nejdå, men skämt o sido

Nu har man precis kommit hem ifrån första Föräldragrupps-mötet.... Segt.. Sas inget som jag inte redan visste eller läst om..
    Så vi får väl se vad nästa möte ger mig, då handlar det mer om Smärtlindring, samt 2st olika förlossningsfilmer. Jisses
  • Miss E

Hejsan hej!!

Här är det bara bra, v.30 idag och solen skiner!!
    Varit lite småsjuk o imorse for vi till Axess-akuten o min sambo har visst Halsfluss Hemlis

Hoppas jag inte blir smittad!

Hur har ni det allihopa i denna kylan?

(¯`°?.¸ ღ♥ v. 30! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    fika-lista:Lördag 15:e kl 14 ?? på Torp Café

atena100
    jenniefe
    Tjejen24

Självklart
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.30! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #86
    O hörrududu Ida, du får allt TA dig tid en timma iaf, var ju för många år sen man såg ditt ansikte
  • Miss E

Jag kikade lite på www.hitta.se o fick upp att det låg på Kyrkåsgatan.13 i eller precis vid Kålltorp!
    Har aldrig varit där jag heller, men min kära sambo skjutsar mig nog dit om jag fjäskar lite

• Miss E
    Svar på #91
    Goodie goodie, då hoppas jag vi ses nästa lördag
  • Miss E
    NEEEEEEEJ dumma mig!

Hade helt glömt bort tills jag kikade i min mail, att den lördagen fikan är, skall jag iväg och titta på en lägenhet ang. ett eventuellt lägenhetsbyte Generad
    Så jag måste tacka nej till fikan ivf.....
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.31! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #95
    I wish, vi skall städa iordning denna lägenheten på söndag innan vi skall till hennes o kika, sen skall hon följa med oss hit och titta på våran, så jag har ingen aning om hur lång tid det tar..

Men definitivt att vi får dra ihop till en fika en annan dag, är ju bara hemma o tråkar mest hela dagarna Skrattande
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.31! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?