Inlägg från: atena100 |Visa alla inlägg
  • atena100

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Hej på er! Hur mår ni?
    Jag ska bara jobba nästa vecka med på 50%, sen nästkommande vecka heltidssjukskriven, en vecka, i avvaktan på Hp-beslut! Vilket verkar gå vägen, trots att jobb på en förskola inte anses SÅ fysikst krävande. Men det var för att jag har foglossningar o sammandragningar!!!

• atena100

extraliten
    aha, oki! Åå, trevligt att flytta tillbaka till rötterna. Dina föärldrar o släkt kvar där också då? Mm, finns det säkert ju!

klo
    Ska börja om 3 veckor! Tisdagar tror jag de var! Vilken bm ska hålla i f-gruppen? Har du valt samma som din  bm, jamileh?
    Vad spännande! Får höra sen vad du tyckte då...

75 dagar kvar
  • atena100

klo
    Okej! Ja, hon pratar mkt och om samma saker i ett o när hon sen frågar om man har något att fråga om så är man ju helt tom i huvvudet! Men hon är väldigt glad o så så....
    Ja, smärtlindring e ju spännande o intressant!

jenniefe
    Välkommen! Kul med nya som dyker in.. Glad 
    Haha, mmm tror jag lämnat blod 2 ggr o urinprov vid inskrivnngssamtalet eller träffen efter det. Men verkar som de tagit bort det, att det inte är så nödvändigt längre. Ser kanske allt i ett blodprov!?!?! *förvirrande* Trodde nog o har för mig att förr var det viktigt med proteinet eller äggviteämnet i urinen, att ha koll på det så det inte var för högt eller nått....

• atena100

jennife
    BF 1/1-09 så blir spännande o så vilket det blir...-08 eller -09 Så klart, hoppas på det senare! Var bor du då i området?

pattisza
    Åå, spännande! Blir kanske när som helst! Vill också ha nu! Inte vänta 2 månader....

klo
    Jaaa, jag längtar med nu! Fast jag kommer att se framemot varje onsdag nu. Va' på vattengympa ikväll...Det var jätteskoj o härligt!!

• atena100

Tjejen24
    Welcome in i denna tråden. Så du bor o går med på Munkebäck...Bara gått hos din bm 2 ggr!?!

• atena100

extraliten
    Härlgt o ha släkten nära! Min är utspridd.....skåne, småland

• atena100

Vi bor mitt emot Nya Lundenskolan.
    Trevligt,tjejer! Vi får fixa en fika nere vid Olskroken då ju! Flört

Ja, verkligen jättespännande på många sätt, vilket år, vilket kön, och för att är 14 o 18 år sedan sist! Så en liten sladdis. Har 2 tonårsdöttrar!

• atena100

Ja, jag har precis fått min HP beviljad from 2/11, heltidsjukskriven denna veckan. Varit 50% sjukskriven i ca 5 v. Så sköönt! Bara ta det lugnt nu.
    Så en fika tja närsom, typ nästa eller nästa vecka igen........

• atena100

Angående Nupp/Kubb:
    Enligt min bm när jag skrevs in så fick man stå för kubb/Nupp själv. Hade inte blivit beslutat i Västra Götaland, utan där det fanns som det var gratis var i Stockholm o Malmö.
    Detta var maj-juni. Så här i Göteborg får man bekosta det själv på privatkliniker. Kostade 1500:- på MamaMia. Det som är fritt är ju FVP som kanske görs på Östra.
    Något VUL på Munkebäck gjordes inte. Inte förräns nu när jag är i v27 av en läkare. Hon ville titta på livmodertappen i samband med sjukskrivning o så....

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?