Inlägg från: Miss E |Visa alla inlägg
  • Miss E

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

Svar på #97
    Vi håller våra alternativ öppna, o denna lägeheten ligger (tyvärr) i gamlestan, men det som lockade var den låga hyran, att vi får den helt nyrenoverad o får välja alla luckor, kakel, klinkers, tapeter, mattor själva, samt att det är en 3:a och första våningen.

MEN, vi har ute annons på blocket.se, lägenhetsbyte.se o sätter upp lappar då och då, om lägenhetsbyte INOM Olskroken.. vill ju så gärna bo kvar här!

Men.. känner jag min envisa man rätt, så vill ha inte till gamlestan, även fast det hade varit bra med mer utrymme, samt ett till rum så att vi åtminstonde får plats med en spjälsäng... *suck* Dessa karlar...
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.31! Jag Väntar En Liten PRINS!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #100
    Om jag skall vara helt ärlig så tyckte jag det var (ursäkta uttrycket) värdelöst Generad, just föräldrakursen...

Det var först o främst 3st olika Bm som höll i ett möte var, för tidigt på morgnarna och sen sas det inget som var av nytta.. Allt som sas, hade man redan hört/läst eller pratat med sin egna Bm om...

Men det vart min åsikt det

Sen kanske man inte skall lyssna på mig idag, för idag är jag riktigt gnällig! Hemlis
  • Miss E
    Svar på #104
    Allt det där om smärtlindring kunde vi med, så det gav ingenting heller..
    O (tyvärr) var paren som dök upp, lite torra, så vi fick inte nån bra kontakt med några där!
    Vi satt där o pladdrade en massa o skrattade o var goa o glada, medans dom nästan tyckte att "jisses, vad är det för folk?" Ehhrrmm..

Vi gick på dom två första, sista fick vi inte komma på, då fästmannen drog på sig halsfluss o vi visste inte om jag också hade smittats, annars var de det sista mötet som jag var intresserad av..
  • Miss E

Kikar in o säger Hej till alla här..

Har stickningar i höger sida av magen, haft i ett par dar, foglossning från helvetet och ryggen e helknas... Halsbrännan har krupit sig på mig och ett illamående som inte går av för hackor!!! Skrikandes Visst låter jag positivt? Näe... Såg ju nyss att jag hade lite feber med...

*suck*

Nåja... Idag har jag iaf blivit lite bortskämd.. Mannen min tog med till Elgiganten på backaplan och sa "välj nu en fin liten platt-tv så ska du se att du kan ligga ner o vila ut nu den sista tiden!"  Underbar till tusen är han

Så det blev en liten 18tums lcd-tv och nu skall jag snart krypa ner i soffan och skratta till Yrrol-filmen.. Härligt med lite nostalgi när man ändå inte kan sova

Ni till det jag IGENLIGEN ville skriva!!

Profylaxkurs, hur när och var får man tillgång till en sådan i gbg?

Kramkram!

/En sur, bitter o grinig preggofant vid namn Engla

(¯`°?.¸ ღ♥ v.32! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E

Uppdatering... (kan INTE stava såg jag)

Han tog med MIG till backaplan, det blev en 19tums lcdtv till SOVRUMMET... Skrattande

• Miss E
    Svar på #116

Hmm, synd att man inte snubblade över den sidan innan...

Nästa kurs-start e ju på min BF-dag

• Miss E
    Svar på #118
    Då kan inte jag....

Fredag skall jag iväg o träffa min syster, lördagen blir det presentköp och på söndag skall vi till Italienska klubben och fira min sambos mamma som fyller år....

Bara o TÄNKA på det man skall göra, så gör det ont i fogarna...  Fundersam

Usch.. gnällig preggofant är jag idag....
  • Miss E
    Svar på #129
    Kan inte då heller
    Skall träffa min respektive 11.30 för lunch sen åker vi därifrån till ett läkarbesök på Mvc, för diskussion om ev. snitt Hemlis
  • Miss E
    Svar på #131
    Oj, men gumman! Vad glad jag är att allt gick såpass väl ändå!

Hur mår du o kristoffer i allt det här?

Kramkram
    (¯`°?.¸ ღ♥ v.33! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
  • Miss E
    Svar på #132

Och självklart.. GRATTIS till erat lilla Underverk

(¯`°?.¸ ღ♥ v.33! Jag Väntar En Liten POJKE!♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?