Inlägg från: polstjärnan |Visa alla inlägg
  • polstjärnan

Ni som går på Munkebäcks MVC!?

jag kan nog de tiderna också, har BM-tid på tisdag tror jag det var, 25 iaf kl 8.45. sen har jag nog inte nåt sådär speciellt inbokat. ska vi säga tisdag då, kl 11? på torps café? vem hänger på?

• polstjärnan

extraliten
    hoppas du/ni mår bra!! o stort grattis till lilla underverket. tänk att du skulle få nästan exakt samtidigt som mig (har jag för mig...) o nu e det redan färdigt för dig...; )
    hoppas vi får se han nån gång...

• polstjärnan

atena100
    vart tog du vägen idag? för visst var det idag vi skulle ses...? kl 11...? jag stod utanför o väntade tills klockan var kvart över, sen höll jag på att frysa fast så jag gick hem igen... men ingen fara på taket, vi gör ett nytt försök om du vill.
    hoppas alla mår bra!!

• polstjärnan

god fortsättning till er alla!!
    fy va ni e orättvisa som får era bebisar när som helst... jag e så himla trött på det här nu. kan knappt röra mig längre känns det som. var ute 2 timmar idag o gjorde lite ärenden, med bil. sen fick jag gå hem o sova en timma... helt otroligt. ont överallt har man också... usch va jag gnäller, men nu orkar jag snart inte längre... o det e 35 dagar kvar för mig...
    hoppas ni har det bättre. keep me posted, please.
    sköt om er!!

• polstjärnan

klo skrev 2009-01-03 09:09:19 följande:

atena100: fick igår veta att jag inte heller behöver vänta länge.. på måndag blir jag igångsatt pga för höga gallsyravärden, och när jag var inne på kontroll på östra igår var jag redan öppen 3 cm.. så, blir det inte i helgen här nu så blir det på måndag!Max 2 dagar kvar alltså.. AAAAH! Läskigt! Och underbart.
    hur vet man att man har för höga gallsyravärden...? e det nåt man mäter eller...? här mäts det ingenting, haha... blt, o socker... o hb, men inget annat...
  • polstjärnan

atena100 usch va segt alltså... så jobbigt när man har ställt sig in på nåt o så blir det inte så sen ändå... men du ska se att det kommer nog igång av sig själv när som helst... det var ju längesen du fick dina döttrar, men gick du över med de länge eller? jag gick ju över 13 dagar med elliot, blev igångsatt sen pga lite fostervatten o att han var tillväxthämmad trodde de. det var han inte, han var helt normal men men... så jag ser ju mig själv i samma sits igen... får väl gå här till slutet på februari eller nåt... pratade med en kompis idag i stockholm. hon skulle få sin bebis idag faktiskt, men han kom redan i tisdags. så han blev en 08 han istället... hon tyckte det var lite tråkigt att han inte kunde vänta till efter nyår, men men... allt hade gått bra o det e väl huvudsaken.
    hoppas ni har det bra alla. hojta till när ni vill fika så hänger jag på.

• polstjärnan

å va roligt!!! en till bebis, e det förresten nån som har hört från extraliten på ett tag. hur går det för deras lilla gosse?
    då e det bara du o jag då atena100 som inte får pojkar... eller det vet vi ju faktiskt inte eller hur? jag har hela tiden haft känslan att min bebis e en kille, men statestiken säger väl annorlunda för sånt överflöd av män e det väl inte vad jag vet...;)
    jättekul!!

• polstjärnan

atena100
    nä vi har inte kollat. visst e man nyfiken, men det blir ju roligare att inte vet känns det som. vi har ju en pojk sen tidigare så visst hade det vart skoj med en tjej. man vet ju inte om det blir några fler... å andra sidan hade det ju underlättat lite med en pojk till... man "kan" ju liksom det nu... men det spelar ju inte roll eller hur. säger som alla andra, bara de e friska... hur går det för dig, händer det nåt eller e det bara segt nu?

• polstjärnan

atena100
    min sambo e precis tvärtom, han vill absolut inte veta...;) jag e nog lite kluven tror jag... nyfiken e man ju, men äh, jag vet inte...
    jaha, nu har skolan börjat igen. slut på sovmornar igen... fy, vad det känns jobbigt att vara ledigt men ändå behöva ställa klockan på 7 varje morgon, o dessutom ge sig av ut.. igår trodde jag det var nog som skoja med mig med all den snön. ut o sopa när man var hur trött som helst. visst att man kan gå hem o hoppa i säng igen om man vill men det e ändå inte samma sak eller hur?
    hoppas din bebis kommer idag, det känner jag på mig...; )

• polstjärnan

atena100
    åååååååh, vad roligt för dig! stort stort grattis till er. ja, det var värst vilken intuition man har ibland...;) antingen det, eller statestik, haha...
    jätteroligt att höra, agneta. jag erkänner, jag e avundsjuk... men men min tid kommer väl den med kan man hoppas... jag räknar ner...
    sköt om er allihopa nu så tycker jag vi satsar på en fika när alla kan och har lust.
    kram jennie

• polstjärnan

klo
    stort grattis till dig. jag var inne i ditt galleri o tittade på den lilla sötnosen... jättefin e han!! hoppas allt går bra o att han sköter sig...;)

Svar på tråden Ni som går på Munkebäcks MVC!?