• Agnez

Bajspåsar till barn

I senaste vi föräldrar så annonserades det om bajspåsar för barn. Hemsidan var något på pee eller poo... dom skulle kosta 25 kr för 40 st..Är det någon som vet?
    Jag läste tidningen då jag var i väntrummet på vårdcentralen och tänkte att DET måste jag komma ihåg...hm..not..Någon därute som vet??

• Svar på tråden Bajspåsar till barn
  • Agnez

Gör det det? Vi har haft tanken men har aldrig kommit så långt..då ska detta försöka inhandlas. Är de tillräckligt stora för blöjorna?

• Såpan

Eller sparar alla småpåsar man får. Ex frukt apoteket mm.

Annars tror jag det ska finnas på coop som är just bajspåsar

• denna där

Vanliga hundbajspåsar eller plastpåsar på rulle fungerar skitbra!

• blommanigbg

Har alltid använt bajspåsar.. Visst är de tillräckligt stora..

• blommanigbg

Hundbajspåsar såklart...

• Puma86

Vi har köpt sånna bajspåsar till blöjor, dom finns att köpa i vanliga affärer, där blöjorna ligger! Dom luktar jätte gott o håller inne bajslukten! Men dom kostar en del o känns ganska onödigt att inhandla när man kan ta vanliga påsar lr hundbajspåsar!

• Hannah76

Förstår inte vitsen med att köpa plastpåsar för nästan 2 kronor styck.. Billigare med hundbajspåsar ellr vanliga avfallspåsar där man kan få en hel rulle för typ 3 kr.

• Lilla Mimsan
    Agnez skrev 2008-10-15 17:50:40 följande:
    Gör det det? Vi har haft tanken men har aldrig kommit så långt..då ska detta försöka inhandlas. Är de tillräckligt stora för blöjorna?
    Blöjorna får plats utan problem! Finns olika storlekar, för små eller stora hundar. Det är super att ha i skötväskan och detinte finns papperskorg!
  • Agnez

Vanliga plastpåsar funkar "inte" för det luktar skit (hehe) som bara den ändå...

Svar på tråden Bajspåsar till barn