Augustibebisar 2008
Hittade hit jag med. Jag fick barn den 22 Augusti så jag hoppas att jag får hänga gär med er andra trevliga föräldrar =)
Hittade hit jag med. Jag fick barn den 22 Augusti så jag hoppas att jag får hänga gär med er andra trevliga föräldrar =)
min eller?+ =) Alltså jag måste ju fråga hur mycket era väger nu? och när dom är född??
Jag tänkte på mer på hur mycket dom väger nu, hur mycket domhar gått upp i vikt. Tack för det varma välkomnandet av alla förresten
Jaa, "lille" Marcus har väl också kommit över 8000g strecket, vet inte exakt hur mkt, och vet tyvärr inte längd heller, då sist vi mätte honom på BVC så vägrade han att strecka ut benen, han började bara skrika då hon försäkte räta ut dom, men ska dit på måndag så då hoppas jag få se mer exakt.
Varför jag undrade var bara för att se om det var nån fler som hade små "tjockisar" Jag vägde i alla fall 8100 gram mer på min våg här hemma så jag vägde mig med honom, men då hade han ju kläder på dig i o f s, men jag tycker han har gått upp så mycket, och babysittern ska ta upp till 9 kg ( upp till 6 månder) står det på, jaha, han älskar den, men snart vågar jag ju inte ha han däri längre.
Misshellen: Ja det är första barnet, känner mig som världens lyckligaste
mitt sista meddelande kom inte med. Marcus var 4170 g när han föddes och 52 centimeter lång, så hanhar ökat MYYYYCKET i vikt den sista tiden, men han e så goooo fast mycket rengöriing i alla hudveck, tack alla som välkomnat mig så varmt hit =)
usch va jobbigt, stackars liten, nu kändes mitt problem litet.
Jag ska iväg och göra tre månaders vaccinationen imorgon och jag gruvar mig nåt oerhört, hur har det gått för er andra som gjort den? mycket feber och så eller?
Nu ahr vi tagit sprutan, det gick bra fast han skrek som en stucken gris, men det gick över rätt så fort, men han verkar medtagen, inte gnällig eller så, utan bara medtagen han sitter som bara och tittar och gör inte ett knyst ifrån sig, men bättre det än gallskrik hela kvällen. =) Hoppas att det går bra för er vilda tigern!
Hallonsocka: Nej du, här har du en nattmänniska som inte gärna kommer till ro förrän vid 03. =) Ring till BVC och hör, tror inte att man ska ta den om dom just varit sjuk.
Glömde ju att berätta, han vägde nu 7850g och längden var på ett ungefär 64, han vägrar alltid att räta ut sig när vi ska ta längden,, tyvärr :( men stoor e han, jisses.
N som har bilddaboken, vad heter ni? Vill kolla på bilder på era bebisar =)