Augustibebisar 2008
MissHellen, nä jag tror inte det blir så snart. Mensen har ju inte ens kommit tillbaka än... fast det finns ju förstås en liten chans, men jag tror inte det.
MissHellen, nä jag tror inte det blir så snart. Mensen har ju inte ens kommit tillbaka än... fast det finns ju förstås en liten chans, men jag tror inte det.
VT :) hihi. Tack för sammanfattningen. Nej så tråkigt med Carinas väns bebis :( Fy va ledsen jag blir. Och igår fick jag också reda på att en nära vän fick missfall efter två års försök :( Hon va "bara" i v.7, men ändå. Man hinner ju bli förälskad i det lilla pyret jättesnabbt... Så det var inte roliga nyheter igår.
Vad heter lilles fototråd?
MissHellen, ja, eller nej, eller kanske :) haha. Det är såhär, att vi gör inte så mycket för att det inte ska bli en till men vi gör inte så mycket för att det ska bli heller hahaha. Men vi har sagt att blir det så blir det, och vi är glada om det kommer en skrutt till. Men om det inte kommer nåra fler barn så är vi i alla fall jättelyckliga över att ha fått lille Felix.
Min önskan är att Felix ska få två syskon...
Hahahah! Läste just din blogg VT. Stackars öl-killen som inte trodde på henne!! :)
Fyyy så jobbigt :( v 16...
Vilken rolig fototråd lille har startat :) Jag är lite lat bara med att ladda bilder från kameran till datorn...
Beställde denna amningstop utav märket "bara glad" att ha på mig till dopet. Den kom idag och jag är så jättenöjd!! :)
www.pepplon.se/popup_image.php
Tack :) Och den är inte bara snygg, den är skön och sitter jättebra! Plus också för services på deras hemsida. Personlig och så var det snabb leverans.
servicen skulle det stå :)
Javisst finns det likheter mellan dig o din dotter Hallon, speciellt där vid ögonen tycker jag.
:) Har hört berättas nånstans att bebisar "ska" likna pappan mycket den första tiden så att pappan kan vara säker på att det är hans och inte överge mamman och barnet :)
Jag ser absolut ingenting utav mig i Felix. Jo håret :) och de långa fingrarna :) Han har precis likadant hår som jag hade när jag var bebis som står åt alla håll efter badet :) Men allt annat är bara P...men när han blir större och växer om sig så kanske man ser nåt drag av sig själv nånstans...