Augustibebisar 2008
galltvål??
galltvål??
Är det denhär Jucea?? Måste nog köpa den på nätet, för jag tror inte det finns i nån affär här... eller kanske det finns,har bara inte hört tala som den..
www.wellness-shop.se/id_288.html
Pling, har också tänkt det :) Och nån gång när jag tycker att det har funnits riktigt mycket mjölk i brösten och han har ätit det helt tomt så har jag tänkt att NUU kommer han säkert att hållas mätt i längre än två timmar. Jo, pyttsan :)
Jucea, nu hittade jag den på en finsk hemsida också :) Där heter den Sappi-saippua :) hihi.
Tack för tipset!
Jucea, tack för tipset om gallsåpan! Hittade här i butiken och det fungerade jättebra! Alla bajsfläckar försvann.
nääää vilkettrist bemötande du fick på jobbet Jucea :(
Idag fick P veta att alla på hans jobb eventuellt kommer att bli permitterade minst en vecka och högst tre månader :/ Bra för Felix och mig men s-k-i-t för ekonomin...
jag tror att det betyder ingen lön alls under den tiden de är hemma.. men är inte helt säker.
Rimfolina, ushdå :( Läste och grät jag med.
Idag ska jag då med tåg till mina föräldrar och är där tio dagar. Funderar om jag verkligen har fått allt nerpackat som jag (vi) behöver ha med oss.... Hmmm....