• Wiem

Augustibebisar 2008

Jucea: ja han fick pencillin, det gamla vanliga Kåvepenin
    Storebror fick en annan sort, Ery-Max, han är pencillinallergiker.

• Wiem

VT och ni andra som bor i götet har ni sett i gp idag, Liten Clothes har konkursutförsäljning av sina barnkläder!

• Wiem

Lana: Krya på er! Magsjuka är iiiinte kul

• Wiem

Linn: Vet inte om det "måste" vara feber med i bilden när det är öroninflammation, just i Oscars fall kan jag tänka mig att det hade "gått så långt" att det blev så plötsligt hög feber. Det är ju två veckor sen han var så där dunderförkyld och när jag tänker efter så har han varit ganska gnällig och ledsen ett tag. Kan ju ha legat och "grott" eller hur man ska säga sen dess, vad vet jag. Så blev det feber när det blev såpass infekterat att trumhinnan sprack. Hmm ja det där var bara min fundering.
    Nu så här i efterhand när jag tänker på det så har han gråtit och skrikit på ett annorlunda sätt, han har låtit ledsen i vissa gråt, och ibland så har han skrikit helt hysteriskt och blivit spänd som en båge. Taskig man känner sig nu när man tänker att han antagligen hade ont

Sitter här o kikar med ett öga på Idolfinalen och ett öga på datorn. Båda barnen har somnat, den största är hos sin pappa och maken är ute med jobbet... Alltså har jag värsta chansen att göra vad jag viiiiiill!!!! Funderar på att sätta mig med fötterna i ett fotbad och bara njuuuuta. En kopp te, en tidning och fötterna i fotbadet.....

Ska bara rösta först

• Wiem

Linn: Var det du som kände nån som fött barn hemma och hade nån länk till nån historia nerskriven om detta? *vill gärna läsa*

• Wiem

Jucea: vad händer?

Linn: Aha jag blandade ihop er

• Wiem

Men skräm inte upp Jucea mer än nödvändigt nu då....

Jucea, detär inte Ph som kommit hem som skojjar med dig då?
    Ibland kan det bli störningar i dom där walkietalkiesarna, vi får ibland in annat folk i våran babyvakt, det blir så om nån använder samma frekvens.
    *klappar lugnande på axeln*

• Wiem

Jag byter ämne... till DOP!
    Ni som döpt / ska döpa era barn, hur hade ni dopfesten, dopkaffet, dop-vad-det-nu-blev efteråt?
    Dukning, inbjudan, tårta, mat mm mm
    Berätta!

Svar på tråden Augustibebisar 2008