• Wiem

Augustibebisar 2008

Jucea: precis sån är jag med... kan få den fjuttigaste fjäder o bli en dunderstor struts

Typiskt att sånt ska hända när man är ensam hemma oxå... o mörkt ute

VT: ok kikar in på bloggen

• Wiem

VT vad hade ni för smaskigt på ert smörgåsbord? Ser väldigt mumsigt ut

• Wiem

Carina, hur har det gått?

Min karl var oxå ute ikväll, men kom hem för en stund sen. För mig är det som Mareld, det är ok att han "blir full" bara han är redig och med dagen efter. Fast egentligen tycker jag inte det är helt ok att han blir fuller heller för jag har lite nojjor över hans ep. Är livrädd att han ska få ett anfall när han ute, sitter och fantiserar ihop dumheter innan han har hunnit hem om vad som skulle kunna hända osv.
    *Brrr*

Nä nu är det dags att krypa ner i sängen, ska ta o fixa en massa hitan och ditan imorgon, ska baka bröd inför dopet och frysa in, så har jag ju iaf gjort det. Och så ska jag förbereda lite för mitt födelsedagskalas nästa helg, baka lite julgodis osv

• Wiem

Oj sorry upptäckte att jag missade en sida att läsa innan jag kastade iväg min fråga till dig, Carina
    Skönt att det verkar ok.

Gonatt på er!

• Wiem

Hej
    Här bakas det för fullt! Kom igång lite sent idag för jag soooov läääänge men nu har jag lussedegen på jäsning och så har jag bakat bröd till dopet nästa helg.
    Tänkte även baka chokladkolasnitt, recept finns på Arlas hemsida!

VT och Lina: Är Ian nån Gbg-fotograf som fotar barn? Vi har fotat 2-åringen W hos Peter på www.photprint.se och kommer fota lillebror där oxå. Tror det finns foton på W (+ W och mig och några av våra bröllopsfoton) i galleriet på hans hemsida

• Wiem

VT: Om du kikar i galleriet och klickar på bröllop, så kommer det ju fram en massa bröllopbilder, bild nr 8 tex (där maken hoppar indianhopp bakom mig) är vi, och den där jag håller en blå bukett...

• Wiem

VT igen: Nr 3, 6 8 14och 15 är vi. Om du klickar på bilden så får du upp den i större format och då står numret nere i hörnet.

• Wiem

Vt för tredje ggn : om du kikar i porträtten, så är det bild 4 och 6 som är W, numera storebror och 2-åringen

Svar på tråden Augustibebisar 2008