Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Lina
    Japp! Det har du berättat redan! Dumma oss som inte kommenterade det1 Men va roligt! Så fina namn han kom på, Elliot! Sötnosen...

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Lina
    Va ska han köpa för alla pengarna då!? Eller stoppar han dem i spargrisen?

• Vilda Tiger

Linn har ju lagt in en del bilder på Axel med. Och Zitrus har visat Grimm några gånger. Men jag håller med! Det är jättekul att se bilder där inne!

• Vilda Tiger

Wiem
    A men hur se du ut då!!! Jag såg massa fina bröllopsbilder men jag vete katten vilken som är på er! *jättenyfiken* Ja, Ian är en fotograf som Lina anlitat förr. han tar JÄTTEFINA bilder. Kolla in på www.ianfoto.se Elliotf finns med där! Ett svartvitt foto på bara ansiktet.

Lilla
    Åh... gosevovve! Han har adopterat er nu. Jag förstår det där med amningen, att du vill fortsätta nu när du väl har fått det att funka. Hade jag kunnat kämpa på för att få igång det så hade jag med, men det fanns ingen chans, liksom.

• Vilda Tiger

Rimfolina
    Jo, det är bra. Marcus säger att han känner igen sig själv igen, att han är glad och positiv. Jag glömmer stundvis att han har operarat bort en tumör, alltså att han har haft cancer över huvud taget... Skönt på många sätt.

• Vilda Tiger

Lana
    Nä, jag missade...det hade nog varit redan då jag fick reda på det. Men ingen fara, jag har de flesta av hennes låtar redan.

• Vilda Tiger

Nä, det får bli tidig kväll här... Marcus blir nog borta några timmar till, så jag antar att natten och morgonen får bli mina vad gäller Lyckeli. Bäst att vara utvilad då, igår natt var jag inte rolig då jag vaknade.

Kramar och gonatt!

• Vilda Tiger

Va bra det gick för mig att lägga mig, då... Jag hittade en påse chips och en lussekatt på vägen till sängen. Suck. Jag gör ett nytt försök nu.

Svar på tråden Augustibebisar 2008