Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Jucea
    Marcus kan massa. Ska fråga honom sedan. Är hos en vän nu... Ska läsa igenom tråden ikväll när jag kommer hem, såg bara det sista inlägget nu.

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger

Kesso
    Tänker på er nu när ni har det jobbigt. Hoppas ni tar hand om varandra på bästa sätt. Har varit med om det där och det är hemskt tärande.

• Vilda Tiger

Lana
    Samma som innan. 15 - 15:30. Ni då? Va struligt med Ellys mat men va bra att ni får hjälp! Lilla snuttan...

• Vilda Tiger

Mareld
    JO! De har precis byggt en sånt rum! Med två skötbord i och allt, som bara är till babysimmet. Kanonbra!

Vilken dag och tid har ni?

• Vilda Tiger

Lina
    *fniss*

Mareld
    Lyckeli kräks mer nu sedan några v tillbaka med. Inte mkt, men några stänk lite då och då.

Kesso
    Jamen visst är det så! Man har annat i huvudet och irriterar sig på småsaker som man känner att man inte BORDE bli irriterad på när man har så mkt viktigare och jobbiga saker runt sig. Men livet pågår ju, det stannar ju inte av, och man måste ju få reagera över samma saker som alltid också. Men glöm inte att ge varandra en stor kram och säg att ni älskar varandra varje dag.

• Vilda Tiger

Wiem
    Alltså, jag kanske bara är svårt drabbad av nattens sömnbrist eller så har jag helt missat det; men har du berättat att lilleman ska heta Oscar!? *totalt förvirrad*

Salvia
    Öhhh.... Jag minns inte! Hur sjutton ramlade jag över den... Jag fick för mig att det var för att du hade lämnat en komm på min blogg men säger du att du inte har gett mig adressen så är ju det konstigt. Jag har läst den länge nu - säkert två månader. Va lustigt! Jag ska klura vidare och se om jag kommer på det.

Gomorron, alla!

Heidi
    Jag kan bara rek att köpa boken, den kostar 39 kr på adlibris.se Vet inte vad frakt till Finland kostar men om det är mkt mer än vad det annars kostar att skicka ett paket kan jag beställa den och sedan skicka den till dig om du vill.

• Vilda Tiger

angel
    Jamen så är det är med. Det lustiga är att ju senare jag lägger henne - desto tidigare vaknar hon... Tycker mig se det mönstret. Och har hon sovit dåligt på dagen så sover hon kortare på natten. Helt bakvänt! Halv sju ville lilla monstret upp imorse.

• Vilda Tiger

Så vi har redan  hunnit med en timma ute i yttepytteyrsnö!

Svar på tråden Augustibebisar 2008