Inlägg från: Vilda Tiger |Visa alla inlägg
  • Vilda Tiger

Augustibebisar 2008

Zitrus
    MEN GUD! Oj, nu vill jag ju veta vad som hände... Det låter jättehemsk ju! Tur att ni inte blev skadade, och rådigt av dig att springa därifrån!

Älskade Lyckeli kom 080722
  • Vilda Tiger
    Zitrus skrev 2008-10-18 21:47:20 följande:
    VT:Har ingen lust att skriva det i en offentlig tråd och inte i bloggen heller. Kanske att jag kan ta å skriva en anonym tråd å länka de i ett mail till dig isfl.
    Om du vill får du gärna göra det - men det är självklart upp till dig! Men det lät hemskt. Förstår om du inte vill skriva det i en offentlig tråd.
  • Vilda Tiger

lille
    Sådär superblond som Adam är är ju Marcus med. Så Lyckeli kanske också får den färgen.

• Vilda Tiger

katten
    Min storasyster och kusin säger med att den flaskan är jättebra!

• Vilda Tiger

Zitrus
    Jotack, jag har haft en bra helg. Igår var jag ute med grannkärringarna i styrelsen och vi hade skitskoj! Var på Cabaret Lorensberg i Göteborg. Och idag har jag varit ute och gått och tvättat ett berg handdukar. Det torkas ju spy och kiss lite överallt så de går åt!

• Vilda Tiger

Godmorgon!

Vi har haft den perfekta natten! Lyckeli somnade 21:30. Vaknade 05:50, åt, somnade om och sov till 08:50! OJOJOJ! Hon brukar ligga och fnysa och böka efter kl sex och sedan vilja gå upp innan åtta. Men nu vaknde jag och Marcus, fick hjärtsnörp (som man alltid får då de sover längre än förväntat), rusade fram till vaggan och möttes av ett stroooort leende och två pigga ögon. Vi tog upp henne till oss, låg och myste bra länge och gick inte upp förrän kvart i tio. Supernatt! Fler såna, tack!

• Vilda Tiger

luzor
    vet inte om jag "får" länka... kanske bäst zitrus gör det?

Miss H
    Vi har Dr Brown.
    Mam ultivent ska med vara bra.

Svar på tråden Augustibebisar 2008