Inlägg från: kaffeochkaka |Visa alla inlägg
  • kaffeochkaka

Hur förvarar ni smink / smycken / toffsar på smartast & snyggast sätt?

Jag tycker det är svårt att få ordning på allt "smått", det blir lätt oordning och rörigt. Vi flyttar snart till hus och då satsar jag på att få det bra en gång för alla. Kommer nog att förvara det i det nedre badrumsskåpet, hur gör ni?

Kom med tips, det tas emot tacksamt!

• Svar på tråden Hur förvarar ni smink / smycken / toffsar på smartast & snyggast sätt?
  • kaffeochkaka

tack för ditt svar. det blir inte rörigt att ha sminket "löst" - du har ingen sambo som klagar? min tycker nog att jag sprider ut mina grejjer överallt, med all rätt

har du olika små lådor för toffsar / spännen osv eller samsas de i en stor?

• kaffeochkaka

logg81: haha det är just så jag gör med! jag har små plastkorgar som jag har en tanke med, liksom - örhängen- ögonskuggor- toffsar- etc. men dels behöver jag så otroligt många för att hålla ordningen och sen är de inte så snygga heller. Hänger ni upp era smycken eller åker de ner i någon låda?

• kaffeochkaka

ÅlskarNova: De du länkade till är ju superbra att ha makeupborstar i! smart! o vad är det för guldkontaktpapper, var har du köpt det? låter som att du har bra ordning. härligt!

Svar på tråden Hur förvarar ni smink / smycken / toffsar på smartast & snyggast sätt?