• Muslimah

    BF i slutet av februari - 09 - någon mer?

    Någon mer som väntar smått i slutet av februari?

    Själv väntar vi spänt på den 28:e februari...

  • Svar på tråden BF i slutet av februari - 09 - någon mer?
  • Muslimah

    Oj... "råkade" se att det finns hur många februari-trådar som helst ajdå.

  • Afrodite6177

    vi med,alltså 25e feb.
    Börjar bli trött igen annars bara bra

  • Fia09

    den 28 feb är det beräknat till för vår del. Har tvillingtjejer och en tjej som blir fyra i januari sedan tidigare

  • Mariejohans

    hej alla! Spännande med flera som har 25:e. Jag har gått ner 2 kg, men jag hade lite med i bagaget innan... vet ni vad ni ska ha för litet pyre? vi ska få en tjej!!! Hon ska inte heta Svea, för det heter min bästa kompis ena dotter... Hur mås det annars? Jag är helt slut på eftermiddagarna kan somna vid skrivbordet på jobbet huxflux... tungt...

  • Felicia Adrian

    Har bf 23 februari...
    Jag är sjukskriven och får bara vila och åter vila just nu.. Detta pga bebisen redan ville ut 26+5 men som tur är lyckades det stoppas och har nu gått 28+1.. men har sammandragningar nästan hela tiden, "mensvärk", ryggont och ont i bäckenet (lättast förklara så :-P)
    Har även ständig huvudvärk och lågt blodtryck så lätt att svimma och hög vilopuls (ligger på ca 100slag/min) och halsbränna till och från..

    I övrigt får man väl säga att man mår bra *skratt*
    Är 3:e barnet för mig så lite jobbigt att bara vila när man har en 3 åring och en 4 åring som vill att man skall vara aktiv med dem, mamma är just nu väldigt tråkig tycker de men mysig när de är trötta och vill ligga och se på tv:n.. *ler*

Svar på tråden BF i slutet av februari - 09 - någon mer?