Xenical- viktnedgång?
Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar
Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar
jag har varit noga med vad jag äter , alltså regelbundet och tänkt mig för vad jag stoppar i mig . uteslutit alla fikor , druckit mycket vatten och powerwalkat 1 timme varje dag
och ja, jag har fått det utskrivet av läkare då jag hade ett BMI på 31
ja , jag har fått det utskrivet av min läkare , för att få en pusch i min viktnedgång . Har försökt under väldigt lång tid utan resultat men nu ska jag ta tag i det på allvar. Det känns mycket bättre nu när man ser att det faktiskt händer nåt
jag har även andra åkommor som gör att jag måste hålla mig på en viss vikt
mitt xenical går ju på högkostnadsskyddet så det blir inte så dyrt
ja , jag är kvinna.vd tråkigt med alla dina jobbiheter. Vill du att vi ska peppa varann ? kanske kunde vi då inboxa varann istl.
någon mer med erfarenhet ?
ja , vänd dig till din vårdcentral . Jag är precis lika lång som du och väger lika mycket . Det var inga problem att få de utskrivna av läkaren , då jag hade ett bmi på 30
någon mer?
flera erfarenheter?
puff
Här är en som bara fick biverkningar av Xenical. Åt dem 2 mån och det spelade ingen roll hur lite fett jag än åt (gav t o m upp fettet helt förutom det som man stekte i då men tog inte med skyn från stekningen o s v i maten) så blev jag dålig i magen. Efter att ha varit konstant risig och gått ner så lite som 1 kg under den tiden valde jag att sluta med dem på eget bevåg. Hoppas det går bättre för dig även framöver!
puff