• Anonym

Xenical- viktnedgång?

Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar

• Svar på tråden Xenical- viktnedgång?
  • Anonym

jag har varit noga med vad jag äter , alltså regelbundet och tänkt mig för vad jag stoppar i mig . uteslutit alla fikor , druckit mycket vatten och powerwalkat 1 timme varje dag

• Anonym

och ja, jag har fått det utskrivet av läkare då jag hade ett BMI på 31

• Anonym

ja , jag har fått det utskrivet av min läkare , för att få en pusch i min viktnedgång . Har försökt under väldigt lång tid utan resultat men nu ska jag ta tag i det på allvar. Det känns mycket bättre nu när man ser att det faktiskt händer nåt

• Anonym

jag har även andra åkommor som gör att jag måste hålla mig på en viss vikt

• Anonym

mitt xenical går ju på högkostnadsskyddet så det blir inte så dyrt

• Anonym

ja , jag är kvinna.vd tråkigt med alla dina jobbiheter. Vill du att vi ska peppa varann ? kanske kunde vi då inboxa varann istl.

• Anonym

någon mer med erfarenhet ?

• Anonym

ja , vänd dig till din vårdcentral . Jag är precis lika lång som du och väger lika mycket . Det var inga problem att få de utskrivna av läkaren , då jag hade ett bmi på 30

• Anonym

flera erfarenheter?

• Anonym

Här är en som bara fick biverkningar av Xenical. Åt dem 2 mån och det spelade ingen roll hur lite fett jag än åt (gav t o m upp fettet helt förutom det som man stekte i då men tog inte med skyn från stekningen o s v i maten) så blev jag dålig i magen. Efter att ha varit konstant risig och gått ner så lite som 1 kg under den tiden valde jag att sluta med dem på eget bevåg. Hoppas det går bättre för dig även framöver!

Svar på tråden Xenical- viktnedgång?