• Anonym

Xenical- viktnedgång?

Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar

• Svar på tråden Xenical- viktnedgång?
  • Lady Tess

Hej TS!!!

Min mor har åxå fått xenical och dom verkar vara bra!!

Hon har inte bmi på 35 utan lägre och har fått det utskrivet av läkaren i syfte av att gå ner i vikt!

Kör på med det DU tycker funkar bra!

Funderar på att prova jag åxå en vi får se!

Lycka till TS!!

♥ William 04-10-18 ♥
  • sasssyy

sure.. absolut.. bara skriva en rad o droppa i min box

• Anonym

någon mer med erfarenhet ?

• titti1

hej,,,jag blev nyfiken på detta..skulle vilja ha dessa tabl el vad det nu är..jag är ba 159lång o väger alltså 75kg,,mm ganska mkt ölvervikt, vill gå ner till ala fall 55kg, kan man gå till vrdcentral o tala me äkare el vad..snälla förklara hur jag gå till väga..antar att man måste ha recept för o få dom. ha fött 6 barn, minsta är 5 v nu o äldsta är 11 år, tacksam för svar, kram

• Anonym

ja , vänd dig till din vårdcentral . Jag är precis lika lång som du och väger lika mycket . Det var inga problem att få de utskrivna av läkaren , då jag hade ett bmi på 30

• zazzza

jag har provat dem i två månader, gick kanske ner 1 kg! så jag gav det till killen som har mer övervikt än jag, resultat upp 1 kilo! så det funkar inte på alla bara så du vet...nu kör jag viktväktarna o lär mig äta rätt, för det är väl det som är problemet eg? eller....

• zazzza

oj, jag tog fel jag åt reductil ja!!

• Anonym

flera erfarenheter?

• Anonym

Här är en som bara fick biverkningar av Xenical. Åt dem 2 mån och det spelade ingen roll hur lite fett jag än åt (gav t o m upp fettet helt förutom det som man stekte i då men tog inte med skyn från stekningen o s v i maten) så blev jag dålig i magen. Efter att ha varit konstant risig och gått ner så lite som 1 kg under den tiden valde jag att sluta med dem på eget bevåg. Hoppas det går bättre för dig även framöver!

• SussieQ1

Hej,
    jag har nyligen börjat med xenical. 

hur går det för dig? Gått ner mycket?

Svar på tråden Xenical- viktnedgång?