Xenical- viktnedgång?
Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar
Någon mer som provat xenical ? Hur har det gått för er ? Hur mycket har ni gått ner i vikt? Jag började med xenical i måndags. Har INTE varit dålig i magen som många skriver och har dessuton gått ner 2.5 kg på 5 dagar
Hej TS!!!
Min mor har åxå fått xenical och dom verkar vara bra!!
Hon har inte bmi på 35 utan lägre och har fått det utskrivet av läkaren i syfte av att gå ner i vikt!
Kör på med det DU tycker funkar bra!
Funderar på att prova jag åxå en vi får se!
Lycka till TS!!
sure.. absolut.. bara skriva en rad o droppa i min box
någon mer med erfarenhet ?
hej,,,jag blev nyfiken på detta..skulle vilja ha dessa tabl el vad det nu är..jag är ba 159lång o väger alltså 75kg,,mm ganska mkt ölvervikt, vill gå ner till ala fall 55kg, kan man gå till vrdcentral o tala me äkare el vad..snälla förklara hur jag gå till väga..antar att man måste ha recept för o få dom. ha fött 6 barn, minsta är 5 v nu o äldsta är 11 år, tacksam för svar, kram
ja , vänd dig till din vårdcentral . Jag är precis lika lång som du och väger lika mycket . Det var inga problem att få de utskrivna av läkaren , då jag hade ett bmi på 30
någon mer?
jag har provat dem i två månader, gick kanske ner 1 kg! så jag gav det till killen som har mer övervikt än jag, resultat upp 1 kilo! så det funkar inte på alla bara så du vet...nu kör jag viktväktarna o lär mig äta rätt, för det är väl det som är problemet eg? eller....
oj, jag tog fel jag åt reductil ja!!
flera erfarenheter?
puff
Här är en som bara fick biverkningar av Xenical. Åt dem 2 mån och det spelade ingen roll hur lite fett jag än åt (gav t o m upp fettet helt förutom det som man stekte i då men tog inte med skyn från stekningen o s v i maten) så blev jag dålig i magen. Efter att ha varit konstant risig och gått ner så lite som 1 kg under den tiden valde jag att sluta med dem på eget bevåg. Hoppas det går bättre för dig även framöver!
puff
Hej,
jag har nyligen börjat med xenical.
hur går det för dig? Gått ner mycket?
Finns det liv i tråden? :)