Inlägg från: Anonym (kliar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kliar)

Analklåda!

Jag har den grymmaste analklådan man kan tänka sig. Det kliar inte hela tiden med ett par tre gånger per dygn är den brutal.
    Det störda är att det är så sjukt skönt att klia. Som att man hamnar i trans. jag tänker inte beskriva närmare för det låter så stört..
    Men min undran är; vadan denna klåda?? (det är inte mask, har gjort tejptestet)

• Svar på tråden Analklåda!
  • Anonym (kliar)

Men sticker inte dom ut? På mig syns inget (ja, förrutom rodnad efter hysteriskt kliande). Kliar hemorrojder?

• Anonym (kliar)

Jag skrattar också. Jag har sett apor som kliar så att de ser drogade ut, just så känns det. Värsta knarkgrejen. Om det inte vore för att det känns lite hopplöst att klia sig i röven så det går hål, skulle jag gärna fortsätta med denna sköna sysselsättning...

Jag ska testa svamsalveblandningen. tack!

Tejptestet är att man sätter en bit tejp över analöppning över natten. Har man mask så fastnar dom i tejpen då som kryper ut under småtimmarna för att lägga ägg....uäk...

• Anonym (kliar)

Hur läker man sprickorna?

• Anonym (kliar)

Nymne,
    He, he, det var inget svårt val att välja mellan att visa analen för en doktor eller sätta en tejpbit över natten...

• Anonym (kliar)

Viewsonic,
    absolut ingenting!

Svar på tråden Analklåda!