Vad jobbigt det låter tjejer,det här med gränsfall,det har jag inte hört om...Jävla läkare!Jag blir förbannad när jag läser ditt brev singletta,stackars er o gör er så osäkra,det låter som dom inte vet vad dom pratar om alls!Men stå på er som sagt!!!!
Vilket sjukhus var det ni var på????
Man vet ju inte hur dom kommer se ut sen om man inte op,vill man ta risken att det kanske blir en större missbildning sen?Eftersom det inte finns bilder på nån som inte op...jag har sökt överallt...men bara hittat 2-3 år gamla,amerikanska chatsidor,men dom var som sagt 2 år gamla så den personen lär väl inte svara iallafall,så därför inte ens velat logga in där....där det funnits nån enstaka som visat bilder(typ en eller två)som alla mammor velat se givetvis,men det verkar annars som dom här syndromen opereras i hela världen där det är möjligt vill säga.Men så nyfiken man är....
Om nån fått en grövre missbildning vill man ju oftast inte lägga ut bilder o visa omvärlden eller hur,o om det inte blir så farligt kanske dom inte ens själva vet om att dom har det...?
Oss gav dom inga alternativ till om man skulle op eller ej,dom sa att man op det här.
Men som jag skrivit förut så berättade aldrig läkaren att den op med fjädrar var mycket mindre o bättre utan sa bara att med den får man göra 2 op o det lät ju inget bra i mina öron...
O dom i Linköping gjorde bara den stora...
Sen upptäckte vi själva genom att kompisar leta rätt på den här tråden o fick läsa broschyren osv att den var bättre och då slogs vi för en remiss.Min son har ioförsig sagittal s kram på er