Inlägg från: Lady Dahmer
|
-
-
Villkorslös kärlek?NäsgräveriVälkommen till korvfabrikenBortskänkesShampoofri - eller No 'Poo som det kallas...
-
1 - 0 till djuren
o föresten raka armhålorna din äkliga feminist jävel o föresten ingen vill träffa dig så byt din sida din fula flata
Sen får man gå på styrdans
Banarne?
Rocket Science?
-
Originalitet och bekräftelsebehov Könsroller och Mockasiner Vänskap, bebispartaj och det sociala behovet. Lillböna, lillböna, lillböna, lillböna och Storärtan! Lucid Dreaming -- Drömstyrning Apropå masskonsumtion och bortskämda......fruar? Masskonsumtion och bortskämda ungar
-
absolut!Carisma95 skrev 2008-12-02 17:06:04 följande:Helskön sida! Hoppas det är ok att jag länkar från min blogg?
(och tack!)
-
Fuck you Fotis you fucking fuck! Brev från Death Row Mansförtryck och UtseendefixeringOriginalitet och bekräftelsebehov Könsroller och Mockasiner
(Im such an attentionwhore!)
-
... Vem är dummast: idioten eller idiotens följeslagare? (misshandlad i 7 år) Brev från Death Row (jag brevväxlar med seriemördare)Lucid Dreaming -- Drömstyrning (jag styr mina drömmar)o föresten raka armhålorna din äkliga feminist jävel o föresten ingen vill träffa dig så byt din sida din fula flata (Mail från FL)
-
Dagens outfit alá småbarnsmorsa Boys will be boys Tungkyssa en Seriemördare? ..... tiden går, latheten består.
-
Dagens horeri
Jag ammar när jag bajsar... eller var det bajsar när jag ammar? Dagens outfit alá småbarnsmorsa Tungkyssa en Seriemördare? Brev från Death Row Könsroller och Mockasiner
-
WT, töntar och knullkompisar Jag ammar när jag bajsar... eller var det bajsar när jag ammar? Dagens outfit alá småbarnsmorsa (mitt svar på modebloggarna) Tungkyssa en Seriemördare? Brev från Death Row (brevväxla med seriemördare) Könsroller och Mockasiner
http://ladydahmer.blogg.se/index.html