Inlägg från: Lady Dahmer
|
-
-
Den Lady Dahmerska Avundsjukan Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock" Zombisar! Tänk om de finns?!
-
...du RÄKNAS liksom inte ..en stor jävla röv som kom närmre... Jag = en tjuv! "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"
-
Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!" ..en stor jävla röv som kom närmre... "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"
-
Fool me once - shame on you. Fool me twice... ehhh.... you can't fool me! Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!" ..en stor jävla röv som kom närmre... "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"
-
Jag har julpimpat min blogg!
Fool me once - shame on you. Fool me twice... ehhh.... you can't fool me! Jag håller tummarna för Per Phung Livsnödvändigheter Snälla ord och höga tankar Livspartners och nyckeln till ett bra äktenskap "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!"
-
"kör ditt rejs lilla pinsama tant" Tänk om min farfar vill amma?! Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!"
-
"kör ditt rejs lilla pinsama tant" Tänk om min farfar vill amma?! Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!"
-
Bitterfittiska funderingar SuperMamma™ - Amning "kör ditt rejs lilla pinsama tant" Allt går med våld, vilja och.... tejp? Tänk om min farfar vill amma?!
-
Panikbajsaren "Asså jag kommer inte överrens med andra tjejer...." "man kan ju faktiskt ÄTA kaniner" Bitterfittska funderingar SuperMamma™ - Amning
-
Grekisk Genetik Saker ingen berättar för dig (om barnafödande) VärstaBloggKändis 2.0 Panikbajsaren "Asså jag kommer inte överrens med andra tjejer...." Bitterfittska funderingar SuperMamma™ - Amning
-
Senaste inlägg:
Naket som naket "Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör ej sägas..." (ärlighet är överskattad) Dagens Outfit -- samma som igår!! (samt olika prioriteringar som småbarnsmamma Konsten att få ett banklån på en och en halvmiljon Saker ingen berättar för dig (om barnafödande) Panikbajsaren Dagens Outfit Familjeliv Feminism/Genus Kommentarer/Mail Naturligt Vegetarian/djurrätt What's on my mind?
-
Kan alla tjocka människor flytta på sig så att den smala människan kan komma fram?! I like to get fucked up and do fucked up shit Kan man konkurrera med sitt eget barn? FL-logik "Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör ej sägas..." (ärlighet är överskattad)
-
-
-
E-nummerfascisten MammaÅngest Lady Dahmer goes Bimbo Köttnormen och Veggiebarn Flickkläder och bebiskurvor Blondes (dont) have more fun Det Dåliga Mammasamvetet. Manlig logik Fuck Jante! "Gamla mammor (typ 30 asså) dricker bara kaffe och tittar på..."
-
Stackars små dumma män E-nummerfascisten MammaÅngest Lady Dahmer goes Bimbo Köttnormen och Veggiebarn Flickkläder och bebiskurvor Blondes (dont) have more fun Det Dåliga Mammasamvetet. Manlig logik Fuck Jante! "Gamla mammor (typ 30 asså) dricker bara kaffe och tittar på..."
-
Lady Dahmer... NAKEN! Hur kan man utvecklas till en normalbegåvad människa om man tvingats amma? Bebisbitchen, finns hon? Patriotism, Nationalism och Kärleken till Sverige Finns det pampers i storlek 40? E-nummerfascisten Lady Dahmer goes Bimbo
-
Brödbak och DjurmordKan man tuta en hund? Lady Dahmer... NAKEN! Hur kan man utvecklas till en normalbegåvad människa om man tvingats amma? Bebisbitchen, finns hon? Patriotism, Nationalism och Kärleken till Sverige
-
Brödbak och Djurmord Självkänsla vs. Självförtroende Lady Dahmer... NAKEN! Hur kan man utvecklas till en normalbegåvad människa om man tvingats amma? Bebisbitchen, finns hon? Patriotism, Nationalism och Kärleken till Sverige