Inlägg från: Lady Dahmer |Visa alla inlägg
  • Lady Dahmer

Bjud in till din blogg här.

Vackra saker! (Orientalisk inredning) Manshat och MIN man. (Jag hatar karlar) Färger färger färger! (jag vägrar klä min lilla som en flicka) Jag ammar när jag bajsar... eller var det bajsar när jag ammar? (SuperMammorna™) Dagens outfit alá småbarnsmorsa (mitt svar på alla modebloggar) Tungkyssa en Seriemördare? (kärleksbrev från death row)

ladydahmer.blogg.se

Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Lady Dahmer
    ...du RÄKNAS liksom inte ..en stor jävla röv som kom närmre... Jag = en tjuv! "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"
  • Lady Dahmer
    Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!" ..en stor jävla röv som kom närmre... "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer
     Fool me once - shame on you. Fool me twice... ehhh.... you can't fool me! Jag håller tummarna för Per Phung "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!" ..en stor jävla röv som kom närmre... "Du måste träna och bli snygg så att din man inte lämnar dig!" Svensk Gramma Tik Jag = Värsta bloggkändisen! "Nej, jag är fortfarande bara tjock"

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer

Jag har julpimpat min blogg!

Fool me once - shame on you. Fool me twice... ehhh.... you can't fool me! Jag håller tummarna för Per Phung Livsnödvändigheter Snälla ord och höga tankar Livspartners och nyckeln till ett bra äktenskap "Amen Natashja! Du har en spya på axeln!"

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer

Senaste inlägg:

Naket som naket "Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör ej sägas..." (ärlighet är överskattad) Dagens Outfit -- samma som igår!! (samt olika prioriteringar som småbarnsmamma Konsten att få ett banklån på en och en halvmiljon Saker ingen berättar för dig (om barnafödande) PanikbajsarenDagens Outfit Familjeliv Feminism/Genus Kommentarer/Mail Naturligt Vegetarian/djurrätt What's on my mind?

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer
    Kan alla tjocka människor flytta på sig så att den smala människan kan komma fram?! I like to get fucked up and do fucked up shit Kan man konkurrera med sitt eget barn? FL-logik "Man bör säga sanningen, men alla sanningar bör ej sägas..." (ärlighet är överskattad)

• Lady Dahmer
  • Lady Dahmer
    MammaÅngest Lady Dahmer goes Bimbo Köttnormen och Veggiebarn Flickkläder och bebiskurvor Blondes (dont) have more fun Det Dåliga Mammasamvetet. Manlig logik Fuck Jante! "Gamla mammor (typ 30 asså) dricker bara kaffe och tittar på..."
    Confessions of a Neurotic Attentionwhore Småbarnsmorsa

ladydahmer.blogg.se
  • Lady Dahmer
    E-nummerfascisten  MammaÅngest Lady Dahmer goes Bimbo Köttnormen och Veggiebarn Flickkläder och bebiskurvor Blondes (dont) have more fun Det Dåliga Mammasamvetet. Manlig logik Fuck Jante! "Gamla mammor (typ 30 asså) dricker bara kaffe och tittar på..."

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer
    Stackars små dumma män  E-nummerfascisten  MammaÅngest Lady Dahmer goes Bimbo Köttnormen och Veggiebarn Flickkläder och bebiskurvor Blondes (dont) have more fun Det Dåliga Mammasamvetet. Manlig logik Fuck Jante! "Gamla mammor (typ 30 asså) dricker bara kaffe och tittar på..."

ladydahmer.blogg.se

• Lady Dahmer
    Brödbak och DjurmordKan man tuta en hund? Lady Dahmer... NAKEN! Hur kan man utvecklas till en normalbegåvad människa om man tvingats amma? Bebisbitchen, finns hon? Patriotism, Nationalism och Kärleken till Sverige
  • Lady Dahmer
    Brödbak och Djurmord Självkänsla vs. Självförtroende Lady Dahmer... NAKEN! Hur kan man utvecklas till en normalbegåvad människa om man tvingats amma?  Bebisbitchen, finns hon? Patriotism, Nationalism och Kärleken till Sverige

ladydahmer.blogg.se

Svar på tråden Bjud in till din blogg här.