Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Bjud in till din blogg här.

Har skrivit ett jävligt långt inlägg, är så jävla arg och besviken på någon som jag trodde var min vän. Fan vad fel man kan ha. =(

www.angiepangie.blogg.se

Every sond ends, but is that any reason not to enjoy the music?
  • Aangiee

Biomamman har gjort det igen! Denna gång: suttit och supit sig full på kvarterskrogen, medans två av barnen varit hemma och inte fått någon mat i sig!
    Och nej, inte första gången och super och försummar barnen!

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee
    Aangiee skrev 2008-11-27 11:55:32 följande:
    Biomamman har gjort det igen! Denna gång: suttit och supit sig full på kvarterskrogen, medans två av barnen varit hemma och inte fått någon mat i sig!Och nej, inte första gången och super och försummar barnen!www.angiepangie.blogg.se
    inte första gången HON* super och försummar barnen
  • Aangiee

Vi har en jättejobbig 'köpare' som skrämmer bort andra köpare, klagar på huset och vill inte ens betala det som vi begär! Han är sjuk i huvudet!

Lussebullsbakande idag, och städning och dammsugning!

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Har betett mig som en vuxen idag, skrivit ett ärligt inlägg som riktar sig till mina bonusbarns mamma. Hon har gjort bort sig lite, men det vet hon själv om.
    Även skrivit till hennes kille att jag inte uppskattar att han kallar mig 'jävla fitta' och 'jävla hora' inför barnen. Skiter i om han tycker så, men barnen ska inte höra det.

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee
    Aangiee skrev 2008-11-29 14:57:12 följande:
    Har betett mig som en vuxen idag, skrivit ett ärligt inlägg som riktar sig till mina bonusbarns mamma. Hon har gjort bort sig lite, men det vet hon själv om. Även skrivit till hennes kille att jag inte uppskattar att han kallar mig 'jävla fitta' och 'jävla hora' inför barnen. Skiter i om han tycker så, men barnen ska inte höra det. www.angiepangie.blogg.se
    det där lät ju bra. jag menar: jag har bevisat att jag är vuxen! =) haha
Svar på tråden Bjud in till din blogg här.