Bjud in till din blogg här.
Har skrivit ett jävligt långt inlägg, är så jävla arg och besviken på någon som jag trodde var min vän. Fan vad fel man kan ha. =(
www.angiepangie.blogg.se
Har skrivit ett jävligt långt inlägg, är så jävla arg och besviken på någon som jag trodde var min vän. Fan vad fel man kan ha. =(
www.angiepangie.blogg.se
Har skrivit om min kärlek till dom som stöttar mig och bryr sig om mig.
Utan dom hade jag inte klarat av att resa mig från dom slagen och den smärtan jag kände igår.
www.angiepangie.blogg.se
sovtimmar! Måste forska lite kring det!
Baka lussebullar idag!
Tvätta!
Mammas julpynt, det mysigaste som finns!
www.angiepangie.blogg.se
Massor med bilder!
Före och efter att vi städade inför visningen!
=)
www.angiepangie.blogg.se
Biomamman har gjort det igen! Denna gång: suttit och supit sig full på kvarterskrogen, medans två av barnen varit hemma och inte fått någon mat i sig!
Och nej, inte första gången och super och försummar barnen!
www.angiepangie.blogg.se
jag måste börja supa i stort sett dagligen för att vara en bra mamma för min son!!
www.angiepangie.blogg.se
Vi har en jättejobbig 'köpare' som skrämmer bort andra köpare, klagar på huset och vill inte ens betala det som vi begär! Han är sjuk i huvudet!
Lussebullsbakande idag, och städning och dammsugning!
www.angiepangie.blogg.se
Har betett mig som en vuxen idag, skrivit ett ärligt inlägg som riktar sig till mina bonusbarns mamma. Hon har gjort bort sig lite, men det vet hon själv om.
Även skrivit till hennes kille att jag inte uppskattar att han kallar mig 'jävla fitta' och 'jävla hora' inför barnen. Skiter i om han tycker så, men barnen ska inte höra det.
www.angiepangie.blogg.se