Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Bjud in till din blogg här.

Har lagt upp en del bilder som gör mig glad =)

Även en gammal bild på mig(ungefär 6 år).Mycket har förändrats under tiden. Håret,sminkningen, men framförallt VIKTEN. Kommer blogga sen när jag startar min viktresa nedåt, inte alls för att jag tycker det är kul å förnedra mig själv, utan för att kanske få lite stöd och pushning i viktminskningen? =)

Jämför själva, hur stor skillnad är det på bilden på mig som togs för 5-6 år sedan mot den som togs tidigare i år? =)

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Var länge sen jag uppdaterade i den här tråden om vad som hänt i bloggen... haha!

*JAG VANN JAG VANN JAG VANN!!!!!! =) =) =) =) =) =)

*ny design på bloggen, vad tycks??

Tidigare inlägg:
    *Vår räddande ängel!!
    *Jag och syrran leker att hon är en väckarklocka.... =)

Och massa annat!
    www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Rubriken i mitt senaste inlägg sammanfattar ganska bra hur jag mår just nu:
    I'm on the edge.. And I can't stop the tears from falling...!

Trött på allt nu; alla tankar,alla önskningar,alla ''tänk om vi gjort så istället''...

Men framförallt jävligt trött på mig själv just nu.

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Fick idag tillbaka ett par jeans jag lånat ut, som jag aldrig själv har använt, OCH NU ÄR JEANSEN TRASIGA!!
    Fick även tillbaka mitt vita linne(äntligen) som den här tjejen ''råkade få med sig'' (bullshit), och det har två fläckar!!!

Hon kräver ersättning för hennes bäddmadrass, som inte ens var trasig när vi lämnade ifrån oss den idag!!

Hur ska det här sluta, är bara så jävla less på henne nu!!! Och hon skulle föreställa min bästa vän??!?! WTF??!

Följ kriget i min blogg...

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Har bloggat om lite allt möjligt nu dom senaste dagarna... =)
    Och av någon anledning har besöksantalet nästan fördubblats bara sen i förrgår...
    Undrar vad det beror på... ??? =S =)

www.angiepangie.blogg.se

• Aangiee

Idag fick jag mitt efterlängtade paket!!
    Som jag inte hade en aning om vad det var i det... Innehållet fick mig att bli alldeles tårögd, för det var riktigt fint! =) UNDERBART!

www.angiepangie.blogg.se                    

Svar på tråden Bjud in till din blogg här.