• omme

Vänner

Sitter hemma och kollar på vänner-avsnitt. För tillfället ser jag på det avsnittet där Joey och Chandler utmanar Monica och Rachel i en frågesport där det slutar med att killarna vinner tjejernas lägenhet. Detta är nog det bästa och roligaste avsnittet, tycker jag iaf.
    Vilka är era favoritavsnitt?

• Svar på tråden Vänner
  • Flutterby
    riot skrev 2008-11-01 18:39:32 följande:
    Det är lätt en av dom bästa replikerna ever!
    Absolut!

Jag gillar avsnittet med Jon Lovitz(stavning?)också, när Monica bjuder honom på middag för att få jobb på hans nya restaurang och han är hög på marijuana!
    "-Give me the gummibears! -No!"
  • FruHeo

Jag är också en obotlig vännerfanatiker. Vännerboxen är näst efter huset (och barnen) den bästa investering jag gjort! hahaha
    Jag har en hel drös med favoritavsnitt, men ett riktigt bra är när Ross ska på date och Rachel hjälper honom att köpa kläder.
    När han sen kommer hem råkar han ha fått en av rachels tröjor som han har på daten. Problemet är att daten har precis samma tröja. Hihihi

• Winnertaco
    FruHeo skrev 2008-11-02 09:22:56 följande:
    Jag är också en obotlig vännerfanatiker. Vännerboxen är näst efter huset (och barnen) den bästa investering jag gjort! hahahaJag har en hel drös med favoritavsnitt, men ett riktigt bra är när Ross ska på date och Rachel hjälper honom att köpa kläder.När han sen kommer hem råkar han ha fått en av rachels tröjor som han har på daten. Problemet är att daten har precis samma tröja. Hihihi
    Ja, okej då, barnen kanske ligger före vännerboxen på investeringslistan. Kanske.
    Johanna 061223 Ludvig 080909 winnertaco.blogg.se
  • twentynine

Avsnittet som var nyss är ju också helt fantastiskt! När Ross spelar keyboard, har sällan skrattat så mycket

• riot
    twentynine skrev 2008-11-06 20:07:52 följande:
    Avsnittet som var nyss är ju också helt fantastiskt! När Ross spelar keyboard, har sällan skrattat så mycket
    Hans "Sound"! Längesen jag såg det avsnittet, kanske ska tittas på ikväll. Och Phoebe som tycker han är fantastisk.

Phoebe: I can't follow Ross. It would be like those poor bicycle-riding chimps who had to follow the Beatles.
  • omme

Ha ha! Och Monica "God bless my dad for sound proofing the basement"

• 78an

Finns sååå många roliga avsnitt och det är kul att läsa om dem i tråden. Då minns man avsnitt som man inte sett på jättelänge. Fantastiskt bra serie!! Var längesen vi tittade igenom boxarna nu, kanske är dags för det snart
  • FruHeo

ÅÅÅ jag såg avsnittet där heckel dör. Detta är fantastiskt roligt

Joey: She was a great kisser, but she had the biggest adamsapple
    Chandler: you and me?
    Ross: I got it, Joey, women don't have adamsapples
    Joey: you guys mess with me right???..... that's a good one, for a sec there i was woooooo....
    HAHAHAHA

• Flutterby

Jag gillar avsnittet med Julia Roberts. Hon lurar honom att hon vill ha sex på herrtoan när de är på restaurang och Chandler upplyser alla vid bordet extatiskt: "-I'm going to the bathroom now!"

Ska vi dra igång frågesporten igen? Vad samlade Ross o Rachels mormor på?

• omme

Vad kul med fler frågor! Kanske samlade hon på suketter?

Vad använder de när de ska "poke a nude guy"?

Svar på tråden Vänner