• kawwa77

Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?

Varför undrar du det??? Annars kan jag säga att min nuvarande frågade innan!

• kawwa77

Ja precis, finns iallfall en jäkla massa fördommar och skrock bakom hela cirkusen, som tex.. stora fötter, stora händer, stora näsor.. långa killar har stoar kukar??? en del tror att korta killar har tjocka kukar osv osv...

Nu råkade det falla sej att en viss dam frågade mej hur stor min "dolmus" var innan vi hade sex (vilket tog ungefär 6 månader tills jag kom till!!! iof , handlade inte om att kolla mej innan utan vi satt och små tjötade om sex och sånt och så ramlade vi in på ämmnet! Hon blev inte missnöjd när det hela föll sej! och det var ju trevligt

• kawwa77

""GÄÄÄSP""

Hörde något kul på RIX FM "EN stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem"

Och ta och glömm det där med stora händer=stor kuk osv osv osv osv osv... är gryyymt tjatigt, det stämmer inte!

Caprice!

• kawwa77

Anonym (Lisa) skrev 2008-10-22 12:04:51 följande:

Dock är väl killens storlek i övrigt en ganska bra indikator? En lång kille är mer sannolikt välutrustad än en kort, eftersom organen oftast står i proportion (även om korta killar brukar tjafsa emot detta en massa).
    Du hade ju ingen statestik??? Lr läste jag fel???

Googla förresten på "Shorty Mac" eller "Mandingo" så förstår du att "sannolikheter" sällan hör ihop med storleken på mannens "kön"
Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?