• Anonym (Johan)

Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?

Hola,

Är väldigt nyfiken på hur alla tjejer som föredrar stora kukar hittar sina pojkvänner/kk och sedemera blir sk size queens ?

Jag menar att man som tjej springer på ex 1-2 modell riktigt stor (låt säga över 20 cm) under en livstid med kanske +30 sexpartners faller inom ramen för naturligt men...
    Långifrån alla tjejer knullar så många olika män vilket gör det hela ännu märkligare eftersom det skrivs ofta "jag gillar bara +20 och grov, mina 3 senares har alla varit så stora" öhhhh skulle inte tro det...

Alltså ni som föredrar stora av en eller annan anledning, hur sjutton hittar ni dom och var hittar ni dom ??
    Och hur många normala/mindre får ni ta under resans gång ?

Hur vet ni att dom är så stora ? Mäter ni ? Frågar ni innan sexet ?

Ps Detta är inget moraliskt eller fördömande, bara en undrar som jag länge velat ha svar på.

J

• Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?
  • Anonym (haha)

Hur man vet storleken? Haha... ja det syns väl. Kankse inte exakt men man ser ju om den är stor.

Jag håller med dig att det låter lite orimligt att en del hittar hur många som helst. Jag hör nu inte till kategorin som letar. Jag har min kille och honom är jag nöjd med. Han har en perfekt stor k*k. Men det är bara en tillfällighet.

Så jag är OT.

• kawwa77

Varför undrar du det??? Annars kan jag säga att min nuvarande frågade innan!

• Anonym (Johan)

undrar detta för att det är intressant att få reda på hur det går ihop eftersom det är statistiskt omöjligt att en tjej skulle träffa på stor efter stor efter stor av ren tillfällighet, alltså måste det finnas knep alternativt att det fabuleras i allt för hög grad.

J

• Anonym (kille)

tror det kan vara lite "tomt" prat för att imponera lite oxå.

min är bara 19 cm men jag kan lova att jag skulle bräcka flera män som har en större pga tekniken.

• Ingen presentation

Jamen det syns väl om dom har en batong eller banan.

Och nu är jag säkert lite OT men storleken är överreklamerad.

• Anonym (Laban)

De flesta kvinnor som orerar över stora kukar är så slappa i bävern att dom inte känner en normalkuk. Och raggar förmodligen sina KK på någon kontaktsajt där man kan söka den typ av "missbildning" man föredrar.

• Anonym

Anonym (kille) skrev 2008-10-21 15:05:01 följande:

tror det kan vara lite "tomt" prat för att imponera lite oxå.min är bara 19 cm men jag kan lova att jag skulle bräcka flera män som har en större pga tekniken.
    Bara 19 cm? Det är stort! Min man har 18 cm och det är en rejäl kuk.
  • Anonym (skitsnack)
    Svar på #6
    jag är hur tight som helst mellan benen. Har haft killar med små kukar och känt det hur bra som helst. Men föredrar ändå en riktigt stor kuk.. det är manligt och upphetsande! Det är en härlig känsla att få riktigt stort! Så är det bara.
  • Anonym

har inte riktigt tänkt på det så, men när du ställer frågan så blir det riktigt intressant, hur hittar man en stor kuk? o vaddå det ser man?......min man har en stor men inte i slakt tillstånd.....

• Cheesus

Men självklart fabuleras det grymt. Det behöver man inte vara en Einstein för att fatta.

Det är väldigt ovanligt att killar har över 20 cm ( själv har jag 45 cm....haha )

För att du statistiskt ska hitta en så krävs 30 snubbar. Så de som påstår sig att ha hittat 10 st 20-plussare har alltså varit i bingen med 300 snubbar.

Inte för att jag är moralpolis men har man släpat hem 300 olika män så har man allvarliga problem skulle jag vilja påstå.

Eller så har man dålig syn alternativt mörkt i rummet och killen använder en dildo av gigantiska mått istället.

Jag är helt perfekt utrustad...min fru är nöjd och det räcker bra för mig. Jag kan inget göra åt det hela och jag tänker inte gå med strykjärn hängandes mellan benen för att någon puckad brud som är totalt slapp i bävern ska vara nöjd över sitt fynd.

Lika lite bryr jag mig om min frus storlek på brösten. Hon är 180 cm och väger 63 kg så självklart har hon inte några D-kupor utan ett par fina stora A eller små B. Jag skulle inte vilja ha några andra än dem att leka med och hon slipper få ont i ryggen av tunga bröst. Sen att de är lika fasta o fina nu som för 14 år sen gör inte saken sämre. Helt perfekt.

Sitter kärleken i kuken, musen, brösten och i hur ögat uppfattar "sexigheten" under sexakten så är det ganska värdelös kärlek.,

Svar på tråden Tjejer, hur hittar ni stora k*kar ?