• Fry

Handla tidigt till bebis

Är i v.26 men har inte handlat ngt ännu..Känns bättre o göra det i slutet,man vet ju aldrig vad som kan hända på vägen.
    Har vart med om folk i närheten som förlorat barn m.m så väntar hellre..Vill köpa en vagn nu men väntar nog till slutet.
    Men det e ju olika vad man känner för o göra..

• Fry

Så sant så..men har en nära bekant som förlorade i magen i v.40 o det var en pina o ta bort sakerna de köpt,o de ville inte använda de till nästa barn...för de var ju menade till första..men som sagt det e ju olika..
    Så det har satt sina spår lite grann för egen del..

• Fry

Jag e ju inte så noga med vagnar så köper en begagnad,ska ha en dubbel vagn o har kikat runt så det finns en hel del..som bara e ngt år gamla

• Fry

Visst det kanske inte händer så ofta men när man själv har vart med om detta elr nån i närheten så blir man tyvärr påverkad..Detta är mitt 3 barn o i början e man lika orolig varje gång.
    Innan detta hände så tänkte man inte på att folk förlorar barn för då var det bara att skaffa barn o allt går bra men man får en tankeställare efter sånt här..
    Man väntar ju inte på att ngt ska hända men man har det i tankarna ändå..
    De mådde väldigt dåligt efter att ha väntat på barnet i 40 veckor o sett fram emot det o köpt grejer o sen komma hem till dessa grejerna o behöva ta bort de utan att ha ngt barn med sig..

• Fry

Ja jag har ju grejer från barnen innan så behövs ju inte så mkt men en vagn kommer jag köpa sen nångång..
    Men förstår de som inte vart med om sånt inte tänker på det heller,gjorde inte jag heller förrän efteråt..Då helt plötsligt såg man att det faktiskt dör barn vid förlossning elr sent i graviditeten..men inte så ofta..men ändå..

• Fry
    SarahA skrev 2008-10-21 09:06:56 följande:
    Jo jag har ju inte barn sen innan så jag är ju helt nervig nu och tror att jag ändå säkert kommer få MF :( Men jag försöker inte tänka så trots allt, det är ju bättre att oroa sig så lite som möjligt. Jag kommer inte berätta för nära och bekanta än, så jag köper ju inte en stor vagn och ställer i vardagsrummet än ;)
    Det kommer säkert o gå hur bra som helst för dej..var lika nervig med detta 3 barnet också..
Svar på tråden Handla tidigt till bebis