Inlägg från: pussgurkan86 |Visa alla inlägg
  • pussgurkan86

Handla tidigt till bebis

jag trodde jag hade köpt allt. är i v.35 men jag har glömt snuttefilt och nappar så det får vi köpa när min sambo får lön.

• pussgurkan86
    kokos skrev 2008-10-21 11:56:17 följande:
    Jag är i v 18 och kan knappt handla till mig själv än Tog mig en tur idag och stod länge för att fundera på om jag verkligen skulle köpa mammakläder jag har nog liksom inte fattat det hela än....
    jag har bara köpt ett par mammabyxor. har fått 2 st av min mamma och det räcker.

Har inte köpt toppar eller tröjor. kan ha mina vanliga. jag tycker det är så dyrt med mammakläder.
  • pussgurkan86
    skruttan85 skrev 2008-10-21 12:09:43 följande:
    En sak till som är bra att börja kolla på tidigt är babyskydd till bilen. För oss tog det ett tag då vi skulle välja sånt, eftersom det har så mycket med säkerhet att göra. Men det är ju om man har bil såklart, annars klara man sig kanske ändå. Men vi måste ju ha med det till BB, annars kommer vi inte hem
    vadå för babyskydd? menar du bilbarnstol eller?
  • pussgurkan86
    skruttan85 skrev 2008-10-21 12:47:35 följande:
    Ja, den första bilbarnstolen heter babyskydd, det är ett sånt som du kan bära bebisen i också. Vi valde en aktagraco logico S. Hade dock valt en beezafe (tror det stavas så) om vi haft isofix i vår bil. (det finns i nyare bilar, en särsklid grej att fästa bilbarnstolen i)
    ok bilbarnstol har jag
Svar på tråden Handla tidigt till bebis