Inlägg från: Mariejohans |Visa alla inlägg
  • Mariejohans

Handla tidigt till bebis

hej alla. Jag har börjat handla efter det "riktiga" UL, (vi har BF 25/2) vi hade bestämt oss för att handla en begangnad barnvagn, men efter ett besök på Barnens hus, hittade vi en superfin brun som vi båda fastnade för. Men Priset var 5395, vilket var alldeles för dyrt tyckte vi. Som en överraskning kom det efter nån vecka ett reklamblad från barnens hus i Gävle att de reade ut 2008 års modeller... med 500 kr rabatt efter första dagen, 1000 kr efter andra... osv. vi hade is imagen och åkte dit efter 4 dagar och "vår" vagn var kvar! Vi köpte den med alla tillbehör för 2895... de i butiken lämnade med täcken och madrasser/ 2 regnskydd för det var ju 2008 års modell och färg... som om det spelar nån roll för oss. Ibland kan man fynda även nytt...

kläder och smått o gott handlar jag lite titt som tätt... men då handlar jag mest i stl 62-68... för oftast får man ju de minsta storlekarna, sedan vet jag inte heller hur stor lilltösen kommer vara när hon kikar ut, så det är lika bra att inte köpa alltför smått heller. Lycka till alla i djungeln för barnashopping... det är inte lätt att veta vad man bhöver och inte... Kram

Svar på tråden Handla tidigt till bebis