• Mor85

Handla tidigt till bebis

Jag är i V.26 och jag har inhandlat alla kläder, säng, sängkläder, vagnleksak, speldosa, åkpåse och fårskinn

De blir väldigt dyrt med allt som ska köpas och för mig är de lättare att köpa lite varje månd istället för att spara lite varje månad Men de är upp till var o en  tycker jag.
    De vi inhadlar sist är ju barnvagnen och skötbordet Bor ju bara i en 2:a så vill inte ha dom stora sakerna för tidigt. Är beräknad till den 2 februari och efter nyår har vi sagt att vi
    ska köpa hem barnvagn och skötbord och börja plocka i ordning hemma

• Mor85

Oj haha vad ska du göra resten av tiden då?`
    Jag ska åka till ullred i början på november och då kommer jag att inhandla de mesta hihi

• Mor85

ja tyvär är de väldigt dyrt Jag har bara behövt o köpa inköpa byxor o så han ja kunnat ha mina långa linnen. Men nu växer magen rejält så nu börjar de bli jobbigt, får börja
    använda sambons tröjor o så.

problemet är att ja blir så varm hela tiden så jag vill gärna ha en cardigan eller så på mig så jag kan öppna upp lite. I skolan nu så sitter nästan alla med jackor på o fryser, o ja sitter längst bak vid våran AC som blåser iskall luft o svettas haha förra veckan öppna ja fönstret o då trodde ja dom skulle slå ihjäl mig haha snacka om vallningar

• Mor85

Ah de är ju smart o göra så
    Ja håller redan på o svullnar upp o har jätte problem med ryggen så jag vill få de mesta klart nu för tror inte ja kommer ha så mycke ork o lust sen o åka o handla o greja faktiskt...

• Mor85

De fungerar lika bra med en begagnad, de finns många som säljer sina o dom knappt använt dom. Vi har valt att köpa ny, men de är bara vi Vi har köpte lite annat begagnat men vi ville ha en ny barnbagn till första bäbben

• Mor85

Om ca två veckor åker jag till ullared och inhandlar allt de sista till bäbben

Svar på tråden Handla tidigt till bebis