• Harling1985

    Kan jag ha ägglossning redan??

    Ursäkta detaljer och så nu men jag undrar lite...

    Det har inte ens gårr fyra veckor sen min lilla Tindra föddes, och jag skulle nästan kunna tro att jag har ägglossningsflytningar..
    Men undrar om det kan vara det så här "tidigt"??

    Hoppas någon har nått svar, är så himla svårt att veta vad som ska hända och när, känner ju inte igen kroppen riktigt...

    Mvh Elin mamma till Hampus -01 och Ängeln Tindra -08

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-26 16:09
    Äh, jag vet i fanken vad det där var för några flytningar, och nu har jag ännu konstigare.. vita ägglossningsflytningar!!?? Någon som varit med om det här??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-29 13:05
    Hmm, skriver här igen för att se om någon har några kommetarer igen...

    Hade ju dom där konstiga flytningarna iaf, och i går började jag blöda, tänkte att det kanske var mensne eller nåt, jag vet ju ingenting när sakar och ting ska komma.. iaf, så satte jag på mig en binda, och jag blödde lite till, men sen så var det slut...
    konstigt värr, och gör det hela änne mer virrigt i mitt lilla redan helt förvirrade huvud.. har dessutom ont på höger sida emellan åt.. kanske äggstocken??

  • Svar på tråden Kan jag ha ägglossning redan??
  • tan73

    Jag fick mens en månad efter att Sebastian kom...


    ~*~ saknar min Sebastian~*~
  • Cinza

    Jag har gett upp hoppet om att någonsin förstå min kropp. Min mens är så regelbunden att man kan ställa klockan efter den. Hade BIM nu på fredag. I söndags fick jag en liten blödning trodde jag. Toppen, en nidblödning! Det fick jag med Elias också... Nej, sån tur har man inte. Helt plötsligt är mensen 6 dagar tidig. Det är väl bara att inse att det blir när det blir och att försöka tolka sekret och göra ÄL-tester inte riktigt fungerar...

  • acv

    Det kan nog mycket väl vara så att du har ägglossning. JAg fick ägglossning 3 veckor efter jag födde vårt änglabarn.

    Kram

  • SaraLj

    Jag hade ägglossning 14 dagar efter att pyret föddes (konstaterat på ultraljud på återbesök). Men jag var bara i vecka 18 när han föddes. Fick min första mens efter 26 dagar. Fattar inte att min kropp kunde komma tillbaka på banan så snabbt.

  • jagäraf

    Jag hade också ägglossning 14 dagar efter Elias föddes. Har fått det efter varje missfall också (4 st). Det verkar som att min kropp, trots min ålder, direkt ställer in sig på vanlig tid. Efter fullgångna graviditeter har jag dock fått vänta ca 3 mån men då har jag ju ammat.

  • Entvåtre

    Jag hade ÄL mindre en tre veckor efter min sena abort (vecka 18). Gyn upptäckte det på min efterkontroll. Så visst kan det gå fort.

  • Harling1985

    tack för svar alla ni..
    Ser att det kan vara lite olika när jag läser runt, och det är ju inte så konstigt alla är vi ju olika.. men det är lite halv jobbigt att inte känna igen sin kropp...
    Men jag får väl se vad som komma skall...

  • Harling1985

    Puffar upp för att få några svar och funderingar på vad vita ägglossningsflytningar kan vara?? hatar verkligen att inte känna igen min kropp...

  • mammananja

    Fick min mens 4 veckor efter båda min änglar...Adam gick jag ju full tid o han föddes med urakut kejsarsnitt...blev då gravid igen efter 6 veckor med lille Lucas...När Lucas hjärta slutat slå i v 19 sa min läkare, efter att de måsst skrapa mej eftersom moderkakan ej lossat, att första mensen kommer efter 4 veckor o det stämnde...konstigt hur kroppen fungerar..det där med vita vet jag inte...men varför inte, det finns allt från slemmiga till vita vad jag vet......kramar om

  • Harling1985

    tack för svar igen, hmm allt känns förrvirrat konstigt, och jga kan väl bara vänta på att min kropp ska bli som vanligt igen...

Svar på tråden Kan jag ha ägglossning redan??