Inlägg från: LykkeLee |Visa alla inlägg
  • LykkeLee

Brukar du handla på Lidl?:)

Milki skrev 2008-10-22 13:19:07 följande:
    Idag har jag handlat allt möjligt jox på Lidl:)
    Vad handlar du där då?? man kanske kan få några tips.. Vi har en Lidl butik i stan men jag blir bara förvirrad när jag kommer in där.. har bara varit dit två ggr och jag tyckte mest det var tyska korvar och bröd med 40 års hållbarhet..typ..
  • LykkeLee
    marvillo skrev 2008-10-22 10:27:57 följande:
    Personalpolitik skulle jag skriva..
    vad är det för personalpolitik dom har då??
  • LykkeLee
    Ejin skrev 2008-10-22 10:33:28 följande:
    de finns endel krav o rättvisemärkt på lidl nu mer oxå faktiskt....
    Det köper jag gärna.. vilka varor finns då??
  • LykkeLee
    isisisis skrev 2008-10-23 17:11:59 följande:
    De har "vanligt " bröd också,som är några kronor billigare.Färskt.
    Ok.. ja jag känner att jag inte kan döma ut butiken eftersom jag inte på något sätt varit där frekvent och inte heller studerat deras utbud av varor speciellt nogrannt, men jag får väl ta mig en sväng dit.. så snart jag fått specifika tips på bra varor så..
  • LykkeLee

Vår Lidl-butik är inte ofräsch tycker jag.. men jag hittade inget jag gillade just när jag var där..

• LykkeLee
    Jordgubbstjejen skrev 2008-10-23 20:08:02 följande:
    Jag brukar också handla på Lidl ibland, när man har vägarna förbi. Det brukar slinka ned en hel del då. Är en prismedveten tjej så när lilla pyret kommer i mars får man väl prova Lidl's blöjor också, det verkar ju vara en del som köper dom, ska testa iallafall, dom är säkert bra! Det bästa behöver inte vara dyrast, för mig passar det lika bra med billigare mat och prylar, likaså med kläder, jag har hellre en slant över i plånboken!
    Lite OT men var handlar du kläder då??
  • LykkeLee
    Fru X skrev 2008-10-23 20:35:11 följande:
    Man blir tydligen inte anställd på heltid, utan får jobba 25 tim/v för att täcka upp kvällar o helger. Sedan lär det vara förbjudet att ta annat jobb för att täcka upp. "Kvinnofälla?". Det har stått om detta i media till o från.www.arbetaren.se/2003/41/nyhet1.html
    Det lät ju inte ett dugg bra...
  • LykkeLee
    Virriga Vera skrev 2008-10-23 20:41:14 följande:
    Vad är det som är så illa med deras personalpolitik?
    Läs ovan
  • LykkeLee
    Gurkburken skrev 2008-10-24 14:34:09 följande:
    Jag handlar på Lidl någon enstaka gång (gillar deras pasta och en viss sorts pizza som de har) men varje gång står jag och retar upp mig så vansinnigt på deras kassasystem och svär på att jag aldrig skall handla där igen
    Jagtyckte dom hade helt vanliga kassor.. fast det kanske är olika från butik till butik då.. märkte ingen skillnad alls..
Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)