Brukar du handla på Lidl?:)
Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.
Jag tycker att det finns mycket gott på Lidl, till exempel kebabkött, strips och allt möjligt jox.
Eftersom jag oftast undviker hel- och halvfabrikat så minskar det urvalet något, för mig, på Lidl.
Men blöjor, frukt och en del specerier köper jag där.
Jag gjorde dock bort mig här om dagen, när jag faktiskt köpte deras lasagne för att vi hade en strssig dag och inte skulle hinna laga mat. Det gör jag inte om. Jag har aldrig varit med om något så flottigt i hela mitt liv. Lasagnen fullkomligen simmade i orangefärgat flott.
Egentligen spelar det inte mig så stor roll om Lidl har produkter som passar mig eller inte. I och med att de öppnade intill Willy's här för ett år sen så drar jag fördel av deras prissättning genom den väldigt tydliga konkurrensen i stället.
Jag skulle aldrig i mitt liv sätta min fot i den affären..
Deras personpolitik är nog den värsta jag har hört talas om och ge dom något bidrag skulle aldrig finnas i min värld.
Personalpolitik skulle jag skriva..
jag jobbar där....
På något sätt måste jag ju protestera mot de hutlösa priserna i andra affärer. Mjölk för halva priset, billig ost och billiga grönsaker smäller högt på vår lista. Då kan vi lägga pengarna som blir över på att köpa krav- och rättvisemärkt i andra affärer, för att på så sätt göra en markering i det avseendet.