Inlägg från: Jordgubbstjejen |Visa alla inlägg
  • Jordgubbstjejen

Brukar du handla på Lidl?:)

Jag brukar också handla på Lidl ibland, när man har vägarna förbi. Det brukar slinka ned en hel del då. Är en prismedveten tjej så när lilla pyret kommer i mars får man väl prova Lidl's blöjor också, det verkar ju vara en del som köper dom, ska testa iallafall, dom är säkert bra! Det bästa behöver inte vara dyrast, för mig passar det lika bra med billigare mat och prylar, likaså med kläder, jag har hellre en slant över i plånboken!

• Jordgubbstjejen
    LykkeLee skrev 2008-10-23 20:12:54 följande:
    Lite OT men var handlar du kläder då??
    Jag handlar där det är bra priser för tillfället, går ofta på reor och det blir därför oftast handling på de större kedjorna. Sällan jag köper något för ordinarie priser, är en shoppingtjej så jag handlar betydligt mer än vad jag egentligen behöver, tycker om att handla mycket men till lägre priser (så man kan handla desto mer istället), går även på second hand ibland.
  • Jordgubbstjejen

Måste bara få berätta vad jag köpte på Lidl sist, blev SUPERNÖJD med vad jag hittade då... Ett plastetui med sytrådssortiment innehållande 32 trådrullar och 32 undertrådsspolar. Har länge varit på jakt efter billiga spolar eftersom jag tycker 3-4 st är för lite som följde med min symaskin (en billig symaskin "no name" typ, så det är väl inte det enklaste att hitta spolar som passar tänkte jag...), men jag chansade när jag såg detta etui med spolar mm. Har provat spolarna idag och dom passar finfint! Snacka om att man kom billigt undan och dessutom fick så många spolar, tror jag betalade 49:- för detta, är nog det bästa jag köpt på Lidl hittills :o)

Svar på tråden Brukar du handla på Lidl?:)