Brukar du handla på Lidl?:)
Jag älskar Lidl! Sen jag börjat handla där, så är det för mig obegripligt hur man kan handla på annat ställe. Jag e i och för sig inte så rädd för halvfabrikat och jag bryr mig inte särskillt mycket om att handla ekologiskt, fast jag har sett att det finns fairtrade och många ekologiska frukter för den medvetne, så för mig passar det utmärkt. I min butik har de haft samma personal sen de öppnade för över ett år sen och det är den trevligaste och mest hjälpsamma personal jag har stött på. De är unga och allerta och inte alls så där gamla och lönnfeta som de annars kan vara... Butiken i sig är alltid ren och fräsch och det är ALDRIG kö i kassorna.
Sourcream and onion- chipsen är underbara! Ibland kan jag komma på mig själv med att längta efter dem, fantisera om den där första doften som slår emot en när man först river upp påsen! Vaniljglassen i den stora blå byttan är OTROLIGT god! I korvarna är det faktiskt KÖTT!! Hör å häpna, inte som icas skit! Och som pricken över i:et så kan jag om jag vill köpa precis samma märken som på ica men 2-3 kr billigare! Har sett pepsodent, Via, skogaholm, pågen, mamma scan, mor annas och många fler.
Heja Lidl! Jag är frälst!
Nämnde jag att jag är butikschef på Lidl...