Min man är konstig...
Det började för några år sedan att min man, bara nämnde som hastigast i sängen att han ville ha tjejunderkläder.
Tänkte inte mer på det, men han nämnde det fler gånger och jag lyssnade och sa att det var verkligen inte något jag tände på.
Nu har han blivit mer o mer intresserad av tjejgrejer, vill ha bh, strumpor, stayups, pumps, klänning, peruk smink mm.
Inser mer och mer att han vill klä sig som kvinna. Så himla jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra. Älskar honom och han är en super bra pappa, fotbollstränare för sonens lag, chef på det företag han jobbar mm. Så himla manlig och ser så manlig ut. Ser verkligen inte det minsta feminin ut och jag vill verkligen inte se honom som kvinna.
Samtidigt är det så jobbigt att se honom som smått frustrerad över det han så gärna vill. Men jag kan och klarar inte av att hjälpa honom, han vill att jag ska skaffa kläder, smink o annat åt honom och hjälpa honom att få prova på att vara tjej men bara till utseendet. för jag frågade honom om han även var intresserad av sex med en man då om han skulle vara tjej. Men det ville han absolut inte, han vill bara klä sig som en tjej.
Åhhh det här låter helt knäppt när jag skriver det och så sjukt. Men jag behövde bara skriva av mig och jag antar att det inte finns någon mer som varit med om något liknande.
Men vad ska jag göra, ska jag verkligen hjälpa honom med något som jag själv mår så dåligt av?